Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.
hej ,jeg købte denne topfield i tyskland hos technikdirekt.de,desværre
fryser den hver 3-5 minut i ca 10 sec,det skyldes nok conax cam,dette har
tidligere virket i andre receivere?
Desuden kan den finde på at genstarte
ca hver 2-3 time,tror selv at dette
også er relateret til conax cam
Nogle
løsninger fra experter her?
Jeg overvejer en vantage vt-1,men kan vantage vt-1 køre både canal digital og viasat?
og kan den opdatere kortene til disse og hvordan med at optage viasat På PVR?
supper
supper sagde:
hej ,jeg købte denne topfield i tyskland hos technikdirekt.de,desværre
fryser den hver 3-5 minut i ca 10 sec,det skyldes nok conax cam,dette har
tidligere virket i andre receivere?
Desuden kan den finde på at genstarte
ca hver 2-3 time,tror selv at dette
også er relateret til conax cam
Nogle
løsninger fra experter her?
Jeg overvejer en vantage vt-1,men kan vantage vt-1 køre både canal digital og viasat?og kan den opdatere kortene til disse og hvordan med at optage viasat På PVR?
supper
hej
det er jo ellers en rigtig god modtager din Topfield srp 2100, måske du lige skal søge efter firmware update til den
muligt det alene ville kunne klare dine irriterende problemer.
link offic. topfield forum: h**p://www.topfield-europe.com/de/10_download/10_00_00_download.
mht. restarterne kan du sikkert afhjælpe dette ved at fabriksresette samt efterfølg. indsætte din helt egen kanalliste
Desværre kan den ikke opdateres med ny firmware,den har den seneste?
det virker ret håbløst at få den til at virke når de ikke har løst problemet allerede,for maskinen har været 1 år på markedet?
har selv 1 af samme type/vers. som fungerer OK.
derfor jeg linkede til netop den firmware
Den fryser stadig efter 5-7 minutter,men nu står der i modsætning til før på skærmen :”descrambling inserted:slot 2″?- det varer 10sec men er irriterende!
poul, er det muligt det kan være den version af conax cam jeg har,der er version 3,3,hvilken version er dit,det står på bagsiden?
Det er ikke godt at lægge sin e-mailadresse ud, så alle på nettet har fri adgang til denne. Brug hellere “Send PB”, så det går via siden i stedet for, og fjern din mailadresse hurtigst muligt…