Samsung BD-H8500 – HJÆLP!

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #233243
    raptus3670
    Deltager

    Hej

    Jeg har en Samsung BD-H8500 harddiskoptager som har nogle år på bagen, men den virker stadigvæk som den skal.

    Jeg kan huske, at da jeg for nogle år siden skulle indstille den, så var der et eller andet sted  i menuen hvor jeg kunne sætte den til at starte en optagelse 5 minutter før end TV programmet startede.

    Det har jeg stort fortrudt lige siden og nu vil jeg igen prøve at fjerne de 5 minutter.

    Jeg kan ikke finde det punkt i menuen og eller i brugervejledningen! – ØV

    Når jeg ønsker at fjerne de 5 minutter, så er det fordi jeg næsten aldrig får slutningen med af den TV udsendelse jeg har optaget.

    Er der nogen som kan hjælpe mig

    #233252
    tlk
    Deltager

    optag via EPG. Der må du kunne indstille tid før og efter optagelse.

    https://www.manualslib.com/manual/753826/Samsung-Bd-H8500.html?page=78#manual

    #233262
    raptus3670
    Deltager

    EPG ?? Nej det er et eller andet i opsætnings menuen at man kan fjerne de 5 minutter som den er sat til at starte før TV udsendelsen.

    #233264
    tlk
    Deltager

    Ok. Har kun den information du giver mig.

    Jeg vil kontakte samsung kundeservice eller lave en factory reset på service eller

    alt.

    #233354
    Niels Petersen
    Deltager

    Korrekt det optages ud fra EPGen, det der kan ligges til af extra tid før/efter er ud over EPG tiden, så når der mangler det sidste af udsendelsen ind i mellem, så skal der ligges extra tid til slutning, ellers stopper den efter den tid som EPGen kører med.

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button