Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.
Hej
Jeg har tænkt på at anskaffer mig sådan en boks, det der tiltaler mig efter at havde læst anmeldelsen her er:
Det kører i øgeblikket som kampangetilbud på Boxer til 499 kr.
welsum sagde
Det kører i øgeblikket som kampangetilbud på Boxer til 499 kr
Kender ikke noget til selve boksen men den kan fÃ¥es gratis med et boxer abonnement ved f.eks. netto-sat.dkÂ
Hvilken type tv-leverandør benyttes nu og i fremtidenÂ
Â
Ellers så kan også en Samsung BD-Cxxx optager benyttes både til luften og kabel, samt internet adgang, hvor der nok engang kan tilkøbes løsninger,  men dog lidt dyrer.
Â
Både den ovenstående nævnte og Samsung DVB-T tuner, er jo ikke fremtidssikret længere end til skiftet over på DVB-T2/Mpeg4 HD i luften.
Preben Pedersen sagde
Hvilken type tv-leverandør benyttes nu og i fremtidenÂ
Har ingen tv-leverandør for tiden.
Jeg ønsker en ny HD boks og kan se at det er en fordel at købe den med et Boxer abonnement.
rasmus.kroghs linkser ser godt ud.Â
Â
mvh
welsum
Personligt synes jeg den støjer for meget, men det er jo individuelt hvor meget det generer. En boks som Maximum T-641 VA kunne være et alternativ, men den er godt nok ikke gratis med abo.
Jeg har ogsÃ¥ købt ( for 1,- i FONA ) en sÃ¥dan Sagem boks, og er rigtig glad for den. Jeg har købt den sammen med et boxer abb pÃ¥ 89,- pr mÃ¥ned. Jeg har sÃ¥ siden da købt een extra kanal – smart!! Der kunne Viasat og CD lære noget!!
Den bliver brugt ganske flittigt her i huset til tidsforskydning. Jeg synes bestemt ikke den larmer meget. Faktisk hører jeg ikke om den er tændt eller ej.
Eneste ting jeg synes den mangler ej evnen til at optage f.eks signalet fra min Viasat boks via AV-indgangen. Men jeg kan forstå, at ingen af den slags bokse har denne mulighed. Lidt ærgerligt!
( Har nogen en løsning på dette, hører jeg det gerne! )