Quad PIP på Enigma2 Dreambox DM900 boks

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #91963
    JAJE
    Deltager

    Hej

    Jeg vil gerne have 4 kanaler til at vises samtidigt på skærmen og hvor man så via en menu vælger hvilken man vil have lyd fra.
    Signalerne vil være en blanding af kabel og satellit.
    Ingen af de kanaler som jeg planlægger at vise er i 4K og ingen af dem kræver programkort, så det er fint hvis bare boksen kan vise 4 x gratis HD-kanaler på tværs af kabel og satellit.

    Kan jeg bruge min Drembox DM900 med triple tuner til dette eller bør jeg skifte den ud?

    #91964

    Ved ikke om det afhænger af image man har installeret på Dreambox. Altså softwaren. Mon ikke OpenATV image har det eller det måske kan installeres via plugin. Kan ligge måske på menuen man får frem ved langt tryk på blå knap.

    Det er vist standard muligt på Vu+ Uno 4K, Vu+ Uno 4K SE,Vu+ Ultimo 4K
    https://wiki.vuplus-support.org/index.php?title=Quad-PiP

    #91987
    JAJE
    Deltager

    Jeg kan ikke finde funktionalitet/plugin (extension) til Quad PiP på nogle af de image jeg har prøvet og jeg var i går aftes igennem 4 forskellige.
    Findes den som ipk et sted? Jeg har ikke kunnet finde det i hvert fald.

    At det virker på nogle VU+ modeller hjælper mig kun så langt at jeg må overveje at sælge min Dreambox DM900 og købe en VU+ med den funktionalitet jeg ønsker.

    Jeg tror det er en tuner-ting. Altså at image detekterer hvilken tuner der sidder i enheden og giver funktionalitet derefter. Det vil også give en form for mening da tuneren jo skal vise 4 kanaler samtidigt.

     

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button