Philips 46PFL3807T, indstille digitale kanaler ?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57145
    moveng
    Deltager

    Hej. Jeg er ved at prøve på at hjælpe en ven med at få indstillet de digitale kanaler på hans Philips 46PFL3807T,efter at han er skiftet til Bredbånd Nord og det går sgu ikke særligt godt.  Ifølge oplysningerne fra BN skal TV’et sættes op med følgende:
    Netværks ID 100
    Modulation QAM 256
    Startfrekvens 234 MHz
    Symbolrate 6875

    Problemet er bare at jeg sagtens kan finde ud af at indstille NetID, frekvens og symbolrate under avancered søgning, men ingen steder kan jeg finde et sted at angive QAM og ved søgning finder TV’et intet.

    For en sikkerheds skyld har jeg selvf. tjekket at antennekablet fra fiberboks og til TV er i orden (har tjekket med 2 forskellige kabler)
    uden at det gjorde en forskel.

    Er der nogen der kender den model Philips TV og som har nogen tips til indstilling af de digitale kanaler?
    Så vil vi dælme blive glade.

    #66658
    Anonym
    Inaktiv

    Har du husket at indstille tuneren til DVB-C?

    #66659
    Anonym
    Gæst

    mon ikke det står i den tilhørende manual

    #66661
    moveng
    Deltager

    Der er selvfølgelig valgt DVB-C

    Nej, manualen er ikke særlig hjælpsom.  Se evt her :
    http://prntscr.com/a3wwf7
    http://prntscr.com/a3wwon

    #66662
    Haue
    Deltager

    Har du prøvet at lave en fuldstændig nulstilling af tv’et ???

    #66663
    moveng
    Deltager

    Ja, en nulstilling er også afprøvet. Begynder efterhånden at tro at Bredbånd Nord har lavet en fejl da de indstallerede boksen forleden og at der slet ikke er TV signal fra den. ( der er dog grønt lys i alle dioder og Internet via WIFI virker også )

    #66664
    Preben Pedersen
    Deltager

    moveng sagde
    Ja, en nulstilling er også afprøvet. Begynder efterhånden at tro at Bredbånd Nord har lavet en fejl da de indstallerede boksen forleden og at der slet ikke er TV signal fra den. ( der er dog grønt lys i alle dioder og Internet via WIFI virker også )

    Hvilken TV-pakke er der bestilt ?

     

    http://www.bredbaandnord.dk/Få-hjælp-til/TV/Spørgsmål-Svar nævner omkring Waoo Mini tv pakke ikke kan uden boks, så hvordan Bredbaandnord leverer signaler i dit område, skal der nok lidt flere oplysninger på.

    #66665
    moveng
    Deltager

    TV Pakke?  En mellem eller stor, tror jeg, jeg ved der skal ses en del fodbold, så det er en pakke med sportskanaler.

    Jeg kan godt se der står noget om Waoo Mini pakken, men havde man bestilt den, så havde BN vel leveret Waoo boksen.

    #66666
    Preben Pedersen
    Deltager

    moveng sagde
    TV Pakke?  En mellem eller stor, tror jeg, jeg ved der skal ses en del fodbold, så det er en pakke med sportskanaler.

    Jeg kan godt se der står noget om Waoo Mini pakken, men havde man bestilt den, så havde BN vel leveret Waoo boksen.

    Det skulle man mene, men har I prøvet en analog søgning – bare for at se om der kommer nogle tv-kanaler overhovedet ? 

Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button