Pace 865 modtager med harddisk

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #1639293
    Lone Stage
    Deltager

    Hej

    Jeg er tidligere Viasat kunde og har en gl. modtager pace 865 med harddisk

    Jeg har tidligere haft to kabler fra parabolen – et til hver indgang i modtageren. Nu har jeg kun et kabel og har købt en splitter for at dele det i 2.
    Det fungerer nogenlunde, men af og til vil den ikke vise en kanal – hvis jeg så kører signaltest fungerer det.

    Er der nogen der kan hjælpe “en gammel dame” som ikke er den store tekniker og ikke helt forstår alle fagudtryk 🙏?

    på forhånd tak

    #1639294
    Niels Petersen
    Deltager

    Derer 2 LNB tilslutninger, grunden til det er at begge skal bruges fra hver deres LNB, ellers vil det som der opleves ikke virke som det skal. Så der skal et hoved på med dobbelt LNB. Hvis der allerede er en sådan monterer, så skal der trækkes et yderligere kabel.

    #1640028

    Hvis pace 865 har understøttelse af SatCR-/SCR-/Unicable, så kan du nøjes med et kabel ind og splitter.

    Men så skal LNB hovedet ude på parabolen også være en SatCR-/SCR-/Unicable LNB og ledningen skal kobles på SatCR-/SCR-/Unicable udgangen på denne. Er det en almindelig twin lnb med to udgange, så skal du også have to kabler ind fra denne for at det vil virke ordentligt med 2 indgange aktiveret.

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button