LG Snyder nye ejere af deres 2014 modeller

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56828
    collector
    Deltager

    Som læst på andre sites og tidlige anmeldelser, så ville LG lancere de nye 2014 modeller med Netflix som en af de første fungerende apps til skærmen, det kan jeg så bekræfte ikke er tilfældet.  På deres nyeste model (49UB850V) som lige pt. kun kan fås hos Fona, så har ingen den ingen Netflix og det er da en fuser.  YouBio / Viaplay og andre danske apps fungerer fint og er med fra starten men Netflix savnes og som tv’t siger når man forsøger at starte det -> “Netflix kommer snart”.

    Det er da ikke hvad man kan forvente af en lancering af nye skærm, med de antal netflix brugere som måske intet sekundær enhed har til skærmen som afspiller netflix, så er det ikke helt så planlagt at stoppe netflix app på de skærme.

    Gad vide hvorfor den er trukket ud og alligevel se i start menu for Danmark og andre lande som bruger Netflix.

     

    edit: Tilrettet ALLE -> 49UB850V (altså nok kun UHD modellerne)

    #64776
    Preben Pedersen
    Deltager

    Hvad sker der hvis man sætter LAND til f.eks. Tyskland/UK/Sverige – ændre det så noget på funktionerne ?

    #64777
    collector
    Deltager

    desværre ikke, det er afprøvet også med United Kingdom(som jo er UK, :) ).

    #64778
    mich
    Deltager

    Tror fremtiden bliver chromecast til 270,-. Samsung har heller ikke fået HBO Nordic på deres HDD´ere 2013 modeller, selvom 2012 har det.

    #64779
    collector
    Deltager

    Måske ikke men det er rigtig dårlig stil at lave et ikon i hovedmenu til at starte netflix og få beskeden at den kommer senere. Det er da ikke særligt cool. Så forsøger de jo direkte at sælge tv’t på at have noget som ikke kan køre, hvor du mener en tv model bare ikke har en app som findes på tidligere. Der har LG dog gået for langt når de gør sådan, det skuffer lidt for meget.

    #64786
    Martin_LG
    Deltager

    Hej collector

    Hvilken butik har du oplevet denne fejl i?

    Jeg har lige testet med den nye LB67x og der virker netflix uden problemer, samt app store.

     

    http://imgur.com/vGx9uNz,bhqbKLf

     

     

     

     

     

    Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig her på siden.

    Med venlig hilsen 

    Martin Vest – LG Danmark

    #64787
    collector
    Deltager

    Martin_LG sagde
    Hej collector

    Hvilken butik har du oplevet denne fejl i?

    Jeg har lige testet med den nye LB67x og der virker netflix uden problemer, samt app store.

     

    http://imgur.com/vGx9uNz,bhqbKLf

     

    Hvis du har yderligere spørgsmål er du velkommen til at kontakte mig her på siden.

    Med venlig hilsen 

    Martin Vest – LG Danmark

    Det er bekræftet på udenlandske forums og jeg kan også:  49UB850V har ingen Netflix, så måske på nogle af de nye skærme men ingen her. og det er ingen butik oplevelse, det er en købs oplevelse, jeg ejer 49UB850V her.

    Måske kan du sætte dato på den mindre gode oplevelse af Netflix ikke værende tilstede fra start, og hvornår den så aktiveres på UHD modellerne?

    edit: App store virker fint, men “Netflix kommer senere” – er altså standard beskeden.

    #64788
    mich
    Deltager

    Utroligt besværligt med de SmartTV applikationer, desværre

    #64846
    collector
    Deltager

    Efter ugers stilhed og LG support, gang på gang, lover at Netflix er på vej. Så er der nu kommet nye rygter som siger de har en udgivelse på UHD serien i næste uge.   Så bedre sent end aldrig, når man tænker på tidligere serier som aldrig fik netflix.

    #64857
    collector
    Deltager

    Så  virker netflix på LGs UHD skærme , seneste firmware opdatering aktiverede netflix og nu virker 4K afspilningen af diverse serier og film.

    #64858

    Har også bemærket at der kom ny firmware der åbnede for deres app store til deres Full HD skærm LB870V, som jeg tester pt. 

Login Registrer
Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button