Hvornår kommer anmeldelsen af SagemCom RT90-160 Gb PVR?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55983
    AndersJ
    Deltager

    Jeg overvejer meget at købe SagemCom RT90-160 Gb PVR, men kan se I planlægger en anmeldelse af den. Jeg kunne derfor godt tænke mig at vide, hvornår det ca. vil blive muligt at se denne anmeldelse?

    #60035

    Hej Anders,

    Jeg modtager den i starten af ugen, så nok tidligst fredag vil jeg tro.

    #60036
    AndersJ
    Deltager

    Overvejer næsten bare at bestille den nu, for næsten lige meget hvad vil det være den bedste PVR til boxer, og den eneste DVB-T2. Hvis der er nogen der er helt uenig i det, så sig endelig til? 🙂

    #60038
    Anonym
    Gæst

    AndersJ sagde

    Overvejer næsten bare at bestille den nu, for næsten lige meget hvad vil det være den bedste PVR til boxer, og den eneste DVB-T2. Hvis der er nogen der er helt uenig i det, så sig endelig til? 🙂

    big-smileHav nu tålmodighedn mand!! Det er jo Sagem, så hvis du farer ud og køber allerede nu inden anmeldelsen af tingesten – så vil vi altså ikke se nogen indlæg om, at den driller, ikke vil det ene og det andet pga. softwareproblemer!big-smile big-smile big-smile 

    #60039
    Anonym
    Gæst

    Mon ikke der kommer andre bedre mærker, såvel som billige 500 Kr-modeller på et tidspunkt?wink

    #60040
    AndersJ
    Deltager

    Jo helt sikkert, men før der kommer andre DVB-T2 modeller kan der godt gå et par måneder, og når jeg står og mangler en boks lige nu er det rimelig lang tid 🙂

    #60063

    Den er endnu ikke ankommet, så bliver tidligst i næste uge den kommer på. Bare for at holde dig opdateret.

    #60074

    Posten har lige været forbi med den, så nu er der noget at kigge på i weekenden.

    #60078

    Nogle af de ting jeg vil tjekke i testen er i forhold til problemer der er rapporteret fra brugere i Sverige:

    • HDMI handshake problemer
    • Lyd synkronitet på optagelser
    • Boksen hænger
    • EPG optagelser problem ved to optagelser i træk
Login Registrer
Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button