Hvordan kan jeg optage en kodet kanal på Panasonic DMR-BCT730

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #57204
    damirkokic
    Deltager

    Hej

    Jeg har denn Panasonic optager  og den virker udmærket. Men jeg har alligevel et problem. Jeg har en Boxer Tv Card reader og jeg har indsat Card Reader i Panasonic Optager. Jeg kan sagtens se kodet kanal ( Yousee Kabel TV), men jeg kan ikke optage denne.

    Det kan godt være, at der skal ændres noget i Indstillinger, men jeg ved ikke hvad?

    I hvert fald jeg kan se denne kodet kanal. Ingen problem. Men når jeg trykker på knappen på fjernebetjening for at optage den kodet signal, får jeg så mulighed for at vælge længde af optagelse. Og uanset hvad jeg vælger, sker der ikke noget. Bagefter kan jeg simpelhen ikke finde denne optagelse på Harddisk. Det ser ud ligesom, optagelse aldrig har eksisterret.

    I forvejen tak for hjælp.

    mvh

    Damir

    #66942
    Anonym
    Inaktiv

    Køb et YouSee godkendt CAM og brug det i stedet for. Så skulle problemet være løst.

    http://www.av-connection.dk/?PGr=5447

    Det Boxer CAM du har nu indeholder tilsyneladende DRM beskyttelse (kopi beskyttelse), som det så lægger ind på alle de kodede kanaler. Når din Panasonic optager som også indeholder DRM beskyttelse så ser dette, så nægter den at optage noget som helst på de kodede kanaler.

    #66944
    Niels Petersen
    Deltager

    Det vil næppe nytte at få en kortlæser fra You See, da de kun har CI+ moduler, de har det med at blokere for optagelse, hvad der derimod skal købes er dette http://www.bergs.dk/dvb-c-tuner-boks-til-kabel-tv-416/neotion-yousee-dvb-c-viaccess-ci-3x-kortlaeser-8039-p11958#product-description

    Desværre er det umuligt at indsætte et Link.

    #66949

    Der var, dengang jeg testede Panasonic harddiskoptager også det symptom på Stofa kabel-tv på ukodede kanaler. Der var det noget med signalet fra Stofa, der indeholdt kopibeskyttelses funktion.

    Men det er også muligt det er modulet der blokerer.

    #66950
    Niels Petersen
    Deltager

    Modulet jeg har linket til, er blevet prøvet af brugere på Recordere.dk som havde problemer, efter det blev brug, var der ikke problemer.

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button