fejl ved kanal på dreambox 7020 hd v2

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #1664678
    Anonym
    Gæst

    sid kan ikke findes i pat.

     

    hvad betyder denne fejl der kommer på visse kanaler på astra, der er kun sort skærm og så meddelsen. jeg har prøvet og lave en kanal søgning.

    modtageren er en dreambox 7020 hd v2 koblet mod 19″ø

     

     

     

    #1664679
    Anonym
    Gæst

    tag et billede af common interface via mobil

    der noget som hedder højbitrate i common interface er det slå til

    hvad for en kanal drejer sig om??

     

    er du hos allenet

     

     

     

    #1665654
    Anonym
    Gæst

    sid kan ikke findes i pat. hvad betyder denne fejl der kommer på visse kanaler på astra, der er kun sort skærm og så meddelsen. jeg har prøvet og lave en kanal søgning. modtageren er en dreambox 7020 hd v2 koblet mod 19″ø

    Typisk fejl ved kanaler der har skiftet transponder, eller ved kanaler der ganske enkelt ikke eksisterer længere.
    Så da du har foretaget en opdatering af kanal listen, så er det kanaler der med meget stor sandsynlighed ikke længere eksisterer.

    SES er ikke de kvikkeste til at få droppet TV kanalernes navne efter de er ophørt med at sende på Astra.
    Samme fejlbesked får jeg også på min Vu+ Duo 4K SE når jeg under en kanal zapping af hele kanal listen rammer en kanal der er ophørt med at sende, men stadig forefindes der med dens navn fordi SES ikke har sørget for at få kanalens navn fjernet.

    #1666058
    Anonym
    Gæst

    jeg har ikke common interface monteret og har ikke allente kanaler.

     

    vedr at astra ikke opdaterer fjernede kanaler kan jeg forstår der ikke er noget og gøre ved dette problem.

    boksen kører med dream multimedia org image

    #1666078
    Anonym
    Gæst

    jeg har ikke common interface monteret og har ikke allente kanaler. vedr at astra ikke opdaterer fjernede kanaler kan jeg forstår der ikke er noget og gøre ved dette problem. boksen kører med dream multimedia org image

     

    Nej, vi kan kun vente på at SES får lavet en oprydning i deres kanal liste på Astra, så at de ugyldige TV kanal navne bliver fjernet.

    Om man kører med det originale image eller et alternativt der er lavet til den boks som man har er egentlig ligemeget, for de 3de part images er teknisk baseret på det originale selv om de ikke lige synligt ligner hinanden.

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button