Falsk markedsføring hos Canal Digital?
Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.
- Dette emne har 6 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 3 år, 4 måneder siden af Rasmus.
-
ForfatterIndlæg
-
18. november 2020 kl. 01:14 #626496RasmusDeltager
Da jeg for 4 måneder siden så på deres hjemmeside at at både DK4 og DR Ramasjang stod
oplyst som HD kanaler tog jeg kontakt til dem for at de kunne få det rettet da kanalerne
slet ikke bliver transmiteret i HD men kun SD kvalitet.
Dette tænkte jeg ikke ville være nogen særlig svær opgave at løse, da det 2 bogstaver
der skal rettes, men 4 måneder og 4 opkald senere er dette stadig ikke blevet rettet.
Da de hver gang siger at de kan se problemet og skal nok sørge for at få det rettet,
uden at der så sker noget, er jeg usikker på hvad jeg skal gøre.
Fra mit synspunkt er det jo falsk markedsføring, når man reklamere med et produkt man ikke
kan/vil levere, og når de så samtidig bliver informeret om fejlen og ikke virker
intereseret i at løse problemet, er jeg usikker på hvad næste skrit burde være.Jeg tænker ikke at det vil hjælpe det store at bringe forbrugerrådet ind i det, da det
jo højest sansynligt vil ta’ umenneskeligt lang tid at få dem til at reagere, hvis de
da overhovedet vil når sagen ikke er større.Hvad vil i anbefale at jeg gør?
18. november 2020 kl. 09:03 #626497per drageDeltagerJeg ville glemme det, det er i mit liv ikke værd at spille så meget energi på som du åbenbart gør, de personer du som almindelig kunde får kontakt til ved henvendelse
til Dem, har alligevel ingen som helst beføjelser til at ændre noget som helst, og i det øjeblik du har lagt røret på, er sådan en henvendelse som din glemt, og den pågældende sælger er videre til næste opkald.
Mvh Per
18. november 2020 kl. 09:56 #626503Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterDet gælder også Sport Live kanalen. Den har de også skrevet HD ved. Har skrevet på deres Facebook side og henvist til denne tråd, måske det kan sætte skub i det.
18. november 2020 kl. 14:16 #626513RasmusDeltagerDet gælder også Sport Live kanalen. Den har de også skrevet HD ved. Har skrevet på deres Facebook side og henvist til denne tråd, måske det kan sætte skub i det.
Mange tak, lad os håbe der sker noget nu
18. november 2020 kl. 14:23 #626514Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterProblematikken er åbenbart at dem der skal rette det ikke sidder samme sted som kundeservice ved Canal Digital. Kundeservice er bekendt med det og har fejlmeldt det, og på svaret til mig vil de vist rykke for det bliver rettet…
18. november 2020 kl. 15:00 #626517AnonymGæstGør det til en historie her på (for)siden og send dem linket. Så kan det være der sker lidt.
19. november 2020 kl. 15:42 #626753RasmusDeltagerSå er der sket noget, men ikke lige helt som det jeg havde forventet.
Istedet for at rette HD til SD står der stadig HD, men en text er blevet tilføjet så der står:
OBS: Sender i SD-kvalitet – 576i
Er det bare mig eller virker det en smule mærkeligt at efter 4 måneder sker der ikke noget når man som kunde ringer og klager, men dagen efter et opslag her så sker der noget?
Jeg håber sku tingene bliver anderledes i Allente
Men en stor tak til Bo Kjærsgaard 🙂
-
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.