Er der nogle erfaring omkring Triax ST-HD527CI og Maximum TS-3002

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55632
    tjr
    Deltager

    Er der nogen som har erfaring med disse?

    Skal nok igang med at skaffe en box nummer 2 og har en Maximum TS-3000CI. Den er jeg ikke alt for vild med. I mellemtiden kan jeg se at der er kommet en TS-3002

    Hvad er bedst af disse 2? Eller bare i det hele taget – hvis der er nogen som bare har den ene af boksene… Plusser og minusser

    Jeg skal bruge den til DVB-T og Canal Digital samt free-tv fra 19øst og evt 28øst

    Håber at få nogle gode tilbagemeldinger 🙂

    På forhånd tak

    #58455

    Triax, Maximum og Hinke modtageren kommer fra samme producent. Så hvis du ikke syntes godt om Maximum modtageren vil det sikkert være det samme med de andre. Der er dog forskel på menu design, og funktioner men i bund er de indentiske.

    Der er dog andre combo modtagere på markedet, men hvordan de køre ved jeg ikke.

    #58458
    per drage
    Deltager

    tjr sagde:

    Er der nogen som har erfaring med disse?

    Skal nok igang med at skaffe en box nummer 2 og har en Maximum TS-3000CI. Den er jeg ikke alt for vild med. I mellemtiden kan jeg se at der er kommet en TS-3002

    Hvad er bedst af disse 2? Eller bare i det hele taget – hvis der er nogen som bare har den ene af boksene… Plusser og minusser

    Jeg skal bruge den til DVB-T og Canal Digital samt free-tv fra 19øst og evt 28øst

    Håber at få nogle gode tilbagemeldinger 🙂

    På forhånd tak


     

    Jeg har personlig bedst erfaring med Triax`én den skifter hurtigere mellem kanalerne en Maximumen, og Triax`en har vi ikke haft klager over vedr. tab af nogle af transponderne,og Jeg bruger selv en Triax  i øjeblikket og den kører upåklageligt på både Boxertv-Canaldigital,

    samt 13,19,2 og 28,2 uden problemmer

    Mvh Per

    http://www.antenne.dk

    #58485
    tjr
    Deltager

    Takker for svarene. Hvis der er andre der har erfaringer, er i selvfølgelig velkomne til også at komme med disse… Men indtil videre peger pilen i hvert fald mod Triax 🙂

Login Registrer
Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button