DENVER DCB-108HD kan ikke finde alle de kanaler automatisk

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55715
    Ixus
    Deltager

    Hej,

    Jeg har købt DENVER DCB-108HD DVB-C boks. Jeg bruger Dansk Bredbånd kable TV udbyder.

    Box er ikke i stand til at finde alle de kanaler automatisk. Den finder kun nogle kanaler. Hvis jeg gør manuel scanning på for eksempel frekvens 234,000 tilføjer flere kanaler, at det ikke var i stand til at finde under den automatiske scanning. Under den automatiske scanning kunne jeg se, at det sprang frekvens 234,000 og ikke tilføjet disse kanaler. Hvordan man tvinge boksen gøre 'rigtig' fulde frekvens scanning? Hos

    Dansk Bredbånd fandt jeg kun denne info:

    #58925

    Nu kender jeg ikke boksen, men er der slet ingen søgemulighed, hvor den finder de andre frekvenser bare du taster den ene ind?

    #59041
    nivi
    Deltager

    Jeg har den samme boks og har også et digitalt spejl hos min udbyder. For at finde alle kanaler skulle jeg foretage en fuld scanning. Jeg har 3 analoge kanaler i min pakke fra min udbyder, disse kan jeg ikke se via boksen, den rapporterer dem som kodet. Det er nok normalt, da tuneren er en digital tuner kan den måske ikke vise analoge signaler????????

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button