allente og dreambox dm920

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #1240950
    Anonym
    Gæst

    hvad med dreambox dm920 er det en ok box

    fundet en til 4100 med 1TB

     

    synes da det er en ok pris

    regne med at det virker med allente

    det er med DVB-S2

     

    #1270616
    Anonym
    Gæst

    købt i sted for VU+ Duo 4K SE BT 1x DVB-S2X for dreambox DM920 var i restordre

    #1270617
    Anonym
    Inaktiv

    købt i sted for VU+ Duo 4K SE BT 1x DVB-S2X for dreambox DM920 var i restordre

    Det er også en ganske fin boks, jeg har bare den alm. Duo 4K SE, som er udstyret med en DVB-C FBC og en DVB-S2X FBC tuner, fordi at vi har en kombi af kabel tv og satellit tv (19.2Ø) her i huset.

    Den havde jeg heller ingen problemer med at anvende til Tyskernes HD+ kanaler, fordi at jeg har et gammelt AlphaCrypt Light R2.2 modul med One4All 2.5 på det.

    #1270629
    Anonym
    Gæst

    Hvad hedder bedste images  til VU+ duo 4k  se med DVB-S DVB-S2X FBC tuner

    #1270630
    Anonym
    Inaktiv

    Svært at sige hvilken der er den bedste, det er lidt smag og behag for folk hvad de foretrækker.
    Men efter min egen personlige mening efter at prøvet flere images igennem, der er den som jeg absolut bedst kan li’ Black Hole, også fordi at det er den absolut mest stabile af dem alle sammen, fordi at de tilsyneladende er dygtigere til at teste deres helt igennem først, inden at de vælger at udgive en opdateret version.

    #1270631
    Anonym
    Gæst

    Den vil jeg prøve i aften  tak for tipet Per m

    #1270668
    Anonym
    Inaktiv

    Glemte lige at nævne at hvis du kobler din Vu+ op til din WiFi, så søger Black Hole selv efter opdateringer og meddeler i højre side af banneret der dukker op hver gang du skifter kanal, at der er en ny opdatering klar til den.
    Så er det bare at gå ind i menuen under:
    Indstillinger => Softwarehåndtering => software-update
    Så spørger den om du vil opdatere og det vælger man så bare OK til.

    Nuværende aktuelle version er: 3.1.0.I

    #1271749
    Anonym
    Gæst

    har du en downlink

    #1271752
    Anonym
    Inaktiv

    har du en downlink

    Den kan man kun opdatere til via den Black Hole man har installeret Vu+’en, efter man har sat den op til at have adgang til internettet.
    Opdateringen foregår på den metode jeg beskrev.

    #1271830
    Anonym
    Gæst

    Køre med openvix det virker bare rigtigt godt

    det er p dansk

Login Registrer
Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button