123uktv

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56421
    Alfreð M Olsen
    Deltager

    Hej

     

    Nogen som kender til denne

     

    123uktv.com

     

    Hvad er jeres erfaringer

     

    mvh

    amo

    #62566
    Sukkermand23
    Deltager

    Det kunne jeg også godt tænke mig at vide.

    #62567

    Der er altid god grund til at være skeptisk overfor den slags. Specielt såfremt de sælger mere end en simpel VPN konto. så er det også et emne, der ikke er tilladt på dette forum, da jeg ikke kan forestille mig det så er en lovlig tjeneste. Har du ikke prøvet request demo?

    #62568
    martin
    Deltager

    123uktv.com er ikke en ny tjeneste. For et par år siden, solgte de adgang til Slingbox. Men det er tvivlsomt om tjenesten reelt er lovlig, da man omgår de aftalevilkår som er indgået med tv-selskabet.

    Et alternativ kan være, at opsætte en parabolmodtager og en Slingbox (eller andet placeshift-device) hos en ven, som bor i Vestdanmark. Hvis vennen ikke har en hurtig upload-hastighed, kan du måske betale for den ekstra hastighed. Med et par megabit i upload, vil du opnå et fint billede. Parabolen skal sættes op til at pege mod 28 gr. øst (Læs mere)

    N-Joy Digital har også lavet et placeshift device med indbygget DVB-S2 tuner.
    http://www.tv2lan.com/page/show/home-en
    http://shop.njoydigital.eu/index.php?route=product/product&product_id=3

    Der gives €50 i rabat med koden “Boxee” (uden anførelsestegn)

    Alt efter hvad du er på jagt efter, vil en simpel VPN forbindelse også give adgang til en masse indhold fra udlandet. En sådan løsning koster normalt ikke særligt meget. Her vil du også kunne købe adgang til betalingstjenester, men det kræver en adresse i England.

    #62569

    martin sagde 
    Et alternativ kan være, at opsætte en parabolmodtager og en Slingbox (eller andet placeshift-device) hos en ven, som bor i Vestdanmark. Hvis vennen ikke har en hurtig upload-hastighed, kan du måske betale for den ekstra hastighed. Med et par megabit i upload, vil du opnå et fint billede. Parabolen skal sættes op til at pege mod 28 gr. øst (Læs mere)

     

    Ligt pt. er det med Vestjylland ikke relevant, eftersom der lige nu sendes på en satellit der dækker hele Danmark med normal parabolstørrelse, hvordan det ser ud i 2013 vides dog ikke, da der her kommer en ny satellit i brug.

Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button