Webmaster – Bo Kjærgaard
Forum-svar oprettet
-
ForfatterIndlæg
-
Webmaster – Bo KjærgaardKeymaster
Hvis problemet forsvinder når tv’et er sat til mono så kan det være Nicam stereo delen i dit tv der er problemet, men det er bare et gæt fra min side.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterJeg har oplevet at `nicam stereo lyden på visse kabel-tv anlæg/tv af og til døjer med bestemte lyde, så det skratter på visse kanaler. Ofte når der er skarpe s lyde.
Kommer der noget frem på skærmen når det sker? F.eks. stereo/mono skilt? Har du mulighed for at skifte til mono lyd på Kanal4 og se om det så forsvinder?
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterSelv om man ud fra et sportsmæssigt synspunkt kunne mene, at SBS burde satse på samme service som Canal+, så skal det også hænge sammen økonomisk. Jeg tvivler på at der er økonomi i at sende 3 16:00 kampe i Danmark på 3 kanaler samtidigt. Web TV er nok mere realistisk.
Canal+ er næppe interesseret i 2. og 3. valg på 16:00 lørdagskampe, og de øvrige har 6’eren vel nok plads til. Jeg er ikke sikker på, at den omtalte Premier League kanal sender live kampe, og med mindre der er lavet noget om, så ser det ikke ud til at den kommer i DK.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterJeg skal opfordre til at der holdes en god tone i svar. Selv om jeg ikke tror det er hensigten, synes jeg svaret er lidt hårdt til sidst Lars…
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterNej det er desværre en hardware begrænsning.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterJeg har gode erfaringer med /lindy-4-port-hdmi-1-3b-switch men det er aldrig til at sige med sikkerhed om det virker præcist med dit udstyr.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterEfter vi har solgt den sidste sending af Denver boksen, har vi ikke kunnet bestille flere. Så jeg håber en ny forbedret udgave er på vej.
Så på lageret vi havde fået 10 stk retur. Fordi kunderne ikke kunne fange kanalerne. Og dem der kunne måtte døje med mosaik og lydudfald. Som jeg også gavde, da jeg havde boksen.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterJeg havde heller ikke opdaget at ZDF sender DD 5.1 lyd før igår , da jeg så en af Arnolds gamle film.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterDet lyder godt Så skal jeg til at se disse kanaler noget mere.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterDet var ihvertfald første gang min forstærker registrede 5.1 lyd fra en parabol kanal.
Og jeg har ikke læst nogen steder at de sender i 5.1 lyd.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterTak Turbo For det er ikke altid Tekst-tv på DR HD sætter gule tal i venstre side ud for programmerne.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterAfhængigt af hvordan det er lavet hos dig, så kunne du forhøre dig med din antennemand om /johansson-9640-multiband-converter var en mulighed.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterHej Turbo. Jeg skal bringe det videre.
Forummet opdateres en af de kommende dage til version 4.2.1. Sikkerhedsopdateringer og bugfixes fra producenten.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterDVB-S2 er den standard næsten alle HDTV på satellit kanaler sender i, så ja de kan alle modtage HD kanaler.
Tests er vist kun i bladet. Det er nummer 4/2010 såfremt du kan få fat på det i Danmark via store bladkiosker måske?
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterI det netop udkomne tyske magasin Digital Fernsehen testes 3 bokse i den billige ende.
- Ferguson Ariva 100 95 Euro (set her)
- Skymaster DXH 80 80 Euro (set her)
- Zehnder HX 7000 U 85 Euro (set her)
Alle med HDMI og med PVR mulighed (ekstern)
Ferguson vinder med en lille margin til Skymaster med Zehnder ligeefter.
-
ForfatterIndlæg