Webmaster – Bo Kjærgaard

Forum-svar oprettet

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1,486 til 1,500 (af 1,583 i alt)
  • Forfatter
  • som svar til: Skift af design – færre besøgende #57800

Jeg har bemærket at forum til tider er langsomt. Jeg har kørt i et par uger på den gamle delte server men rykker tilbage indenfor de nærmeste dage til den dedikerede server, som nok er bedre til forumsiderne.

Det gamle forum var superhurtigt. Havde jeg skulle vælge i dag, så havde jeg måske kørt videre med det, selv om det, så havde betydet at en del funktionalitet havde manglet, og jeg så af tekniske årsager også skulle køre det på en separat webadresse.

som svar til: Skift af design – færre besøgende #57795

Jeg kan godt følge at menuen ikke har været optimal. Jeg har nu skiftet til en mere målrettet inddelt menu efter hvilket signal man modtager.

Mener I ikke det giver en bedre indgang til, hvor man skal hen, for at finde det man ønsker?

som svar til: problem med lyd på kanal 4 og tv3 #57792

Hvis du har YouSee tv så behøver du ikke kort for at se de almindelige kanaler digitalt.

som svar til: Prisstigning IGEN hos Stofa #57788

Ripenser sagde:

player sagde:

Kære  Ripenser

Når I nu bor i Ribe, så kan selv Ribe Ret  Crazy vel ikke tvinge nogen til betale for en Fuldpakke, der må være et sted hvor nogen kan nøjes med mindre. Selv som jeg gentager Brabrand Boligforening og Stofa måtte give de tilsluttede mulighed for at vælge en “Billigere løsning”.

Nej vi behøver ikke at betale for fuldpakke. Vi kan melde os helt ud. Og det er vi nu 41 som gjordt. Nogle er gået til SydEnergi og andre til ViaSat og Canal Digital. Og et par stykker som jeg nøjes med gratis DVB-T og gratis Tyske kanaler fra parabol.

Ved den seneste opgørelse har 52 ud af 193 rækkehuse meldt sig ud af antenneforeningen. Og det forsætter. Og mange har modstræbende stillet sig tilfreds med de gratise kanaler. 436 kr. pr. mdr. ( 1.308,00 kr. pr. kvt. ) for den store pakke var for stor en bid.

som svar til: Skift af design – færre besøgende #57787

Vi kan ikke undvære Digitalt.tv. her er tonen normal god. Imodsætning til recorder nogle gange.

som svar til: ESPN America HD kodet #57780

Jeg har lavet en Canal Digital tema side nu med kort nyt i højre kolonne med frekvensnyt. Så kan det være jeg også selv kan holde styr på det Smile

https://digitalt.tv/canaldigital

som svar til: ESPN America HD kodet #57779

Tak for hjælpen. Bruger en Atevio 7000 for tiden, så havde ikke bemærket frekvensskiftet.

som svar til: Hinke HT0415Vi PVR #57773

Du kan godt bruge TV-Scart til en DVD-optager. Det er bare et navn og ikke som sådan noget i stikket til forskel.

som svar til: Hinke HT0415Vi PVR #57771

Du kan godt benytte RF out men kvaliteten er ikke optimal. De fleste vil nok bruge HDMI i dag og så er scart jo ledigt.

Vil vurdere den til at være gennemsnitlig i forhold til svage signaler.

som svar til: Terratec Cig #57769

Ja enig. DVBViewer er at foretrække fremfor Terratec softwaren.

som svar til: Terratec Cig #57767

Hej Tom.

Nu har jeg ikke produktet længere, så kan ikke lige huske i forhold til setup.

MPEG-2 kanaler er dog digitale kanaler, hvis du har dem på kanallisten?

Det burde umiddelbart bare være at scanne når device står i DVB-C. Med YouSee er det Symbolrate 6875 og QAM 64 der skal søges ud fra.

som svar til: www.digitalt.tv fungerer ikke , digitalt.tv fungerer #57751

Altså på grund af tegnene i koden? Jeg kopierer og indsætter bare. Du kan under din profil ændre til dit eget nemmere kodeord.

som svar til: www.digitalt.tv fungerer ikke , digitalt.tv fungerer #57749

Hej nomaden,

Jeg har lige testet med en test bruger og afprøvet glemt adgangskode og fået en ny kode og logget ind med den uden problemer. Hvor er det at det specifikt går galt i processen? Virker det kodeord du får tilsendt ikke? 

som svar til: Er boxer tv godt? #57742

Mængden af kompression afhænger ikke af signalstyrken. Min klare observation er også at der er mere digital kompressionstøj på Boxer end på satellit-tv.

som svar til: problem med lyd på kanal 4 og tv3 #57721

Jeg tror at det er relateret til kabel-tv selskabernes omdannelse til Nicam stereo. Jeg mener faktisk stadig, jeg oplever det på DR2 (Stofa) med s lyde. Men kun på det analoge signal, der er med nicam stereo lyd. Via digital kabel-tv boks, så er problemet der ikke, fordi det ikke sendes i Nicam stereo systemet.

Du kan slippe af med problemet ved at anskaffe dig en digitalboks.

Du kan prøve at kontakte YouSee, det kan være noget med deres Nicam stereo teknik, der ikke er optimeret. Men det kan sikkert være svært at overbevise dem. Se evt. http://www.recordere.dk/forum2/forum_posts.asp?TID=6173&OB=DESC

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1,486 til 1,500 (af 1,583 i alt)
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard