Panasonic DMR-BCT820EG – opfølgning på anmeldelsen

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

• Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 61 til 63 (af 63 i alt)
  • Forfatter

Gninneh sagde
    Jeg har netop købt en Panasonic HDD recorder DMR-HWT230 i England, og selvom setup indledningsvis ligner det, der er vist her, er det tilsyneladende ikke så let. Maskinen går automatisk i gang med at søge kanaler, men finder ingenting. og der er ingen lande-indstillingsmuligheder.

Jeg har koblet recorderen til TDC’s kabel-tv, men tuneren finder ingen kanaler. Er de britiske tv-signaler fundamentalt forskellige – andre frekvenser eller anden type tv-signal – fra de danske, så den britiske tuner ikke fungerer i danmark?  

Den er desværre udrustet med DVB-T/DVB-T2 tuner altså digitalt tv fra almindelig tv antenne. Du skal til kabel-tv bruge en DVB-C tuner, så det vil ikke virke.

Gninneh
    Deltager

Øv! Men tak for svaret.

Anonym
    Inaktiv

Boksen vil nok ikke engang kunne bruges til Dansk DVB-T/T2, for DMR-HWT230 er specielt konstrueret til Freeview nettet i England (freeview.co.uk) og den måde at kanal pladserne er lagt på hos dem.

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 61 til 63 (af 63 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard