Baggrunden er dæmpet lidt. Den er mørkere nu. Måske skal du refreshe eller slette din cache hvis den stadig er mangen til først på dagen.
Med hensyn til at slette tråde, så er det nu meget almindeligt at man ikke kan det på forumsoftware generelt.
Har jeg allerede gjort. De har et udmærket support forum, så det er bragt videre.
Jeg er enig med at det er en udmærket funktion. Den kan jeg dog ikke lige klare i denne version af forum softwaren. Måske når der kommer en opdatering fra udviklerne.
Som jeg kan se det er dette forum lavet sådan at der skelnes mellem emner (første indlæg i en tråd) og indlæg (svar). Kun svar kan almindelige brugere selv slette. Man kan så sige at slette knappen ikke burde vises i det første tilfælde, hvilket jeg vil lade gå videre til dem der har udviklet det.
Jeg var også ganske tilfreds med det gamle forum, men det kan altså ikke lade sig gøre at køre det længere sammen med resten af sitet…
Thumbsdown og klovn smiley tilføjet.
Skal nok hente nogle flere smilies over fra det gamle.
Du kan heller ikke slette et svar hvis du laver det til dit test indlæg?
Hej Turbo,
Tekst – ok
Smilies – ok
Slette egne indlæg skulle være muligt nu.
Selv at melde sig ud og slette profil må jeg kigge på. Det er vis ikke noget WordPress som standard giver mulighed for. Forummet her gemmer ikke brugerinfo, den ligger centralt i WordPress, som er det system hjemmesiden her kører på. Skulle nogle ønske at få deres profil slettet, gør jeg gerne det, såfremt der sendes en mail med ønsket, fra den adresse man registrerede sig.
Skal nok lade være med at lukke det foreløbigt Lars.
WDTV Live er også test af Nikolaj Sonne i DR2's So ein Ding. Se programmet her http://www.dr.dk/DR2/Soeinding/Programmer/2009/10/20090610134722_1_1_1_1_1.htm