Webmaster – Bo Kjærgaard
Forum-svar oprettet
-
ForfatterIndlæg
-
Webmaster – Bo KjærgaardKeymaster
Jeg modtager fra 28 øst i den ene side til 15 vest i den anden side på en T90. Jeg vil ikke sige den svarer til en 90 cm. på yderpositionerne (28 øst og 15 vest). Der er det nok lidt mindre. Med yderpositionerne mener jeg LNB'er placeret helt i yderpositionerne på LNB skinnen. Men bortset fra 28 øst i dit setup, så er der ikke nogle kritiske satelliter mht. signal.
T90 kan være lidt svær at fintune indstillingsmæssigt.
3. februar 2010 kl. 17:09 som svar til: Canal Digital. Er deres boxe låst ? Findes der boxe som også klarer Boxer ? #57251Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterHej.
Du kan ikke bruge den til Boxer. Kortlæseren kan ikke læse Boxer kort.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterJeg har kun prøvet Toroidal T90 og den har ry for være noget af det bedste specielt på de positioner, der er et stykke fra midten. Men mon ikke begge kan bruges, og det kan sikkert anbefales at have center lnb på Astra 2D, så burde den få det fulde udbytte af parabolskålen.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasteradmin sagde:
Hej,
Jeg tror nok den har. Men du kan måske prøve at spørge firmaet der står for United i DK. Det er http://dangaard-collections.dk/
Skriv gerne igen hvad du finder ud af.
dangaard Collections b2bsupport Betina Nielsen. Skriver følgende.:
Hej Kurt
Jeg kan ikke fortælle dig om apparatet understøtter et specielt lyd, som udsendes fra en dansk programudbyder,
men at apparatet kan tilknyttes et surround system, via koaksialudgangen.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterNu skulle rediger indlæg også se pænere ud i IE8.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterHej Michael,
Såfremt du sætter du udstyr til som eneste enhed på signalet fra dit antennelaug, og du ikke har nogle dårlige stik eller samlinger, men stadig oplever udfald, så må du kontakte det firma der servicerer antennelauges anlæg. Så har du i hvert fald gjort så der ikke er noget at komme efter på din egen installation.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterturbo sagde:Så må jeg også hellere stryge Denver af listen… Laver United så modtagere med optage-mulighed??
Jeg tror ikke de laver en med optage mulighed. Nogle af mine venner har købt Maximum 3000 sat/dvb-t Mpeg 4 Combi boks med mulighed for at optage ekstern med USB/harddisk. Den er stabil. Men koster 1.499,- kr. efter sidste prisnedsættelse og ved ikke om den understøtter HE-AAC lyd.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterNu har jeg ikke en pind forstand på computere. Men de to første USB nøgler skulle have mere strøm end Denver boksen afgiver. Så fandt han en ældre USB nøgle som fik strøm nok og formatterede den til FAT 32. Men som kom meddelelsen ” ingen opgraderingsfil “. Har lige været inde på Recorder forum. Hvor de skriver Denver har svært ved at genkende USB nøgler. Og der har været en opgradering som skulle løse dette problem, men som ikke lå i min Denver. Men man skal ikke sende en boks ud på markedet som ikke er klar til DD 5.1. Det gør Triax og United ikke. Mange brugere inklusiv mig selv, har ikke redskaber og viden omkring den slags. Tænk hvis man skulle opgradere sin bil for at få vinduesviskerne til at virke. Ud med Denver ind med United.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterSå har jeg været i Føtex og købe United DVB-T boks model 9078. Og fik oplyst den var klar med DD 5.1 lyd til DR HD. Har nu tilsluttet den og har lyd igennem via RAW i opsætningen. Hvilket jeg ikke havde på Denver 105. Så selv om der ikke sendes DD 5.1 lyd lige nu på DR HD. Er jeg overbevist om den gør det. Når der udsendes DD 5.1 lyd.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterRipenser sagde:
Ripenser sagde:United Model DVB-T 9078 til 399 kr. Har den HE-AAC lydsystem ?. Da mange har problemer med Denver model 105. Og vil anskaffe en anden boks.
Har lige sendt mail til dem. Og vender tilbage hvis jeg får svar fra dem.
http://www.Happii.dk oplyser at deres United DVB-T boks model 9070 til 449 kr. understøtter Dolby Digital. Men går over til vores konkurent om lidt og køber en United DVB-T model 9078. til 429 kr.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterRipenser sagde:United Model DVB-T 9078 til 399 kr. Har den HE-AAC lydsystem ?. Da mange har problemer med Denver model 105. Og vil anskaffe en anden boks.
Har lige sendt mail til dem. Og vender tilbage hvis jeg får svar fra dem.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterHej,
Jeg tror nok den har. Men du kan måske prøve at spørge firmaet der står for United i DK. Det er http://dangaard-collections.dk/
Skriv gerne igen hvad du finder ud af.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterJa hvis den dyrere Boxer godkendte har mulighed for USB harddisk er det ikke noget problem.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterJa ok den havde jeg også overset.
Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterPause live tv tør Denver ikke selv love, mens det lyder sandsynligt på software udviklerne. Der er lidt tvivl om det chipset, der sidder i boksen kan håndtere det.
Du kan godt koble scart til samtidigt med HDMI.
-
ForfatterIndlæg