Ja det må vist være konklusionen på det. Prøv at spørge TDC. Såfremt TDC melder noget ud, skal der nok komme en nyhed på siden.
Det er HE-AAC lyden, der kunne være et problem i forhold til DVB-T, men prøv at tjekke på Google, det vist nok tilføjet nu.
Andre der har det problem? Jeg har testet med Firefox 3.6 og kan godt skrive ved Tilføj nyt emne.
Det skulle virke nu.
Problemet med den hvide side skulle nu være rettet.
Det er nu ændret så navn kan ændres.
Hej
Det er vist uanset browser og må være opstået efter opdateringen lørdag. Jeg undersøger det og skriver igen når det virker.
Tak for oplysningen.
Jeg kan godt se det og har spurgt til det hos producenten.
Igår havde jeg for første gang lidt pixellering i den Amerikanske film på DR HD. Lyden faldt dog ikke ud.
Det var næppe sket med den indbyggede tuner i min fladskærm. Som jeg dog ikke bruger mere, da
den ikke kan lave DR HD 5.1 lyd. Og der har stadig ikke været nogen udsendelser med 5.1 lyd, så
jeg har kunnet afprøve surround lyden.
Opdatering planlægger jeg at gennemføre lørdag engang. Forum forventes at være lukket i 30-60 min. mens opdateringen foregår.
As stated on /6eren-k%c3%b8ber-premier-league SBS would not comment further on questions before the deal is confirmed by the Premier League. I honestly cannot see Canal+ being interested in the remaining matches presuming that they are mainly 16.00 CET Saturday matches which are not high profile…
ElGIGANTEN har nu hævet prisen fra 599,- kr. til 799,- kr. På Triax 405 VA dvb-t boks.
Men stadig billig iforhold til Expert med 1.995,- kr.
Fik en radioforhandler til at tage mine 3 DVB-T bokse.
Nettosat skriver at MAXIMUM T 102 IKKE understøtter HEE-ACC. Og jeg tror det er en fejl de er kommet at skrive det på deres hjemmeside. For de skriver nemlig at MAXIMUM 541 understøtter HEE-AAC.
Den nye forum version 4.2 retter på manglende underlinie og tekstfarve. Desuden skulle det med login tilbage til emne muligvis også være blevet tilføjet. Jeg opdaterer i denne uge engang.