Hjem Forum Produktanmeldelser Slingbox Pro-HD Re:Slingbox Pro-HD

#61590

Steen Svendsen
Participant
Hej Digital.tv

jeg har 2 af disse Slingboxe pro (den røde) og de har kørt upåklageligt i over 2 år, indtil i slutningen
 af sidste uge. Der startede de begge med at mindste forbindelsen til routeren og min player skrev
 (lose connection due to poor inner network connection) og så mistede de deres konfiguration og
kunne kun genkendes som nye boxe.

Efterfølgende dødede de helt og siden da har de ikke kunne noget som helst.
De kan ikke finde min router, der er ikke på noget tidspunkt lys i netværkslampen og jeg
kan ikke lave en reset for at bringe dem tilbage til "out of the box" de er simpelhen total døde,
kun netlampen lyser.

ER DER HER NOGEN DER HAR OPLEVET DET SAMME?

Jeg har skrevet et længere indlæg på Slingbox.com (du skal være logget på med Slingkonto for at kunne se!)

http://support.slingbox.com/go/home

og her kan jeg se der at der er flere og flere rundt i Verden der har oplevet det samme og der kommer dagligt
flere og flere indlæg om problemet. Men der er ikke endnu kommet nogen udmeldning fra Slingmedia.

Jeg ved ikke hvad der sker, måske er det virus i den seneste software update eller bugs.?

Venlig hilsen Steen