Vantage VT-600C

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55873

    DIGITALT.TV tester Vantage VT-600 C – en ny twin tuner kabel-tv boks med mulighed for ekstern PVR

    #59478
    MrCandy
    Deltager

    Det ser godt ud.

    Så er der bestilt et eksemplar.

    #59479

    Håber du bliver tilfreds med den. Kom gerne med dine kommentarer til den, når du har prøvet den.

    #59480
    supper
    Deltager

    Admin ,som langtidsbruger af vantage vt 1 satellit receiver må jeg vide følgende,som ikke fremgår af testen:

    Hvor højt oppe på siderne står underteksterne når du ser de sider der bruger undertekster fra tekst tv?

    På min vantage står de for højt oppe på siden

    Kan du optage undertekster fra tekst tv og så se optagelsen med synkrone undertekster?

    på min vantage skal jeg aktivere underteksterne ved afspilning og de kommer 2-3 sekunder for hurtigt,det kan gå an ved en

    dokumentarudsendelse men duer ikke til film med dialoger

    bemærk at det kun er ved undertekster fra tekst tv der er problemer ,de er på discovery(ikke HD) national geography,anaimal planet osv

    #59483
    MrCandy
    Deltager

    #Admin

    Jeg har Stofa.

    #59535
    MrCandy
    Deltager

    Jeg er helt tilfreds med den, da jeg har 2 programpakker og den finder kun pakke 1, den finder ikke pakke 2.

    Begge programpakker er udkodet.

    #59536
    MrCandy
    Deltager

    Hmm det var sådan her jeg ville have formuleret mig:

    Jeg er ikke helt tilfreds med den, da jeg har 2 programpakker og den finder kun pakke 1, den finder ikke pakke 2.

    Begge programpakker er udkodet.

    #59537

    Hej supper,

    Skal efterprøve det du skriver og vende tilbage. Kan ikke umiddelbart huske at jeg bemærkede at tekst-tv undertekster stod for højt oppe.

    #59569

    @ Supper.
    Kan bekræfte dine observation mht. tekst-tv undertekster placering og synkronitetsproblemer ved afspilning af optagelser af disse. Jeg har opdateret anmeldelsen med de nye oplysninger og takker dig for at gøre opmærksom på det.

    #59572
    MrCandy
    Deltager

    Jeg har valgt at sende boksen tilbage, da jeg ikke får ret meget ud af den.

    #61679
    OR
    Deltager

    Jeg har købt efterfølgeren vt-610c. Virkelig imponerende billedkvalitet, kan optage 2 programmer samtidig og se et 3. (fra samme mux eller frekvens) Virkelig stærkt.
    Da jeg startede den op, viste det sig at soften var gammel. Den viste at det var en vt-600cyell Og jeg kunne ikke finde nogle kanaler fra Stofa. Efter behørig sw opdatering virkede den. Fandt alle kanaler i eet hug og viste vt-610c.

    Mht. undertekster virker DVB-undertekster perfekt. Står hvor de skal, man skal blot trykke TO gange på “TEXT”-knappen. Så kan man vælge en undertekst, og boksen husker indstillingen for hver kanal. Samme med lydkanal.

    Derimod er optagelser med DVB undertekster totalt ude af sync.

    Forbruget er med HDD tændt aldrig over 14 W, stb. er 1.3 W.

    #61945
    OR
    Deltager

    Har nu opgraderet til FW 2.20. DVB undertekster optages nu nogenlunde korrekt, dog lidt højt placeret,men i sync.

    Desværre virker timeren ikke længere. Skriver “Harddiskener fuld”.

    Der har ikke været nogen stabil FW siden vers. 2.11. 

    Gad vide, hvem f***** der laver softwaren hos Vantage Gmbh?  For det her er altså pinligt.

Login Registrer
Viser 12 indlæg - 1 til 12 (af 12 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button