freesat i Silkeborg.

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #60564
    smileyguy
    Deltager

    Mange tak for anmeldelsen af OPTICUM – HD 9600 MINI

    Sidste spørgsmål inden jeg går ud og investerer i anlæg.

    skal jeg gå efter en speciel discq switch hvis jeg vil modtage freesat og anden satellit position ? Og vil det f.eks tage signal at jeg sætter 2 parabol hoveder på ?

    Til sidst er der nogen som har / bruger Edision Argus Mini 2 in 1 til freesat ?

    På forhånd mange tak for jeres svar.dk


    #60565
    kram5610
    Deltager

    smileyguy sagde

     

    Til sidst er der nogen som har / bruger Edision Argus Mini 2 in 1 til freesat ?

     


    Som jeg skriver længere oppe bruger jeg min Edision Argus Mini 2 in 1 til bl.a. Freesat. Det fungerer godt…

     

    Mvh.

     

    Morten Hesseldahl

    #60570
    smileyguy
    Deltager

    Hej Morten.

     

    Undskyld det havde jeg helt overset embarassed kan du evt fortælle mig om den virker fint med undertekster på freesat BBC og ITV kanalerne, det vil min kone nemlig gerne have.

    lige pt vakler jeg lidt mellem Edision Argus Mini & OPTICUM – HD 9600 MINI.

    #60586
    kram5610
    Deltager

    smileyguy sagde

    kan du evt fortælle mig om den virker fint med undertekster på freesat BBC og ITV kanalerne, det vil min kone nemlig gerne have.

     

    Jeg har ikke haft problemer med undertekster på de engelske kanaler. Jeg må indrømme at jeg mest ser ITV kanalerne, Channel 4 og E4 (her ved jeg at underteksterne virker stabilt). 

     

    Mvh.

     

    Morten Hesseldahl

    #60777
    smileyguy
    Deltager
    som opfølgning på emnet, så vil jeg hermed fortælle at jeg har opsat en 110 cm parabol og efter at have fin indstillet en del på den modtager jeg freesat med 67% signal kvalitet, dog i hård regn kan nogle af kanalerne falde til under 50%, men det ser rigtig fint ud.

    jeg har også investeret i et sky white card til sky freetv, og her kan jeg modtage 5 USA, 5 USA +1, 5*, 5* +1, SONY TV, SONY TV +1, PICK TV, PICK TV +1, alle BBC og ITV fra Astra 2A m.m, jeg har endnu ikke fundet ud af om min modtager Opticum 9600 Mini selv opdaterer kortet hvilket jeg håber meget på, men dette ville være et meget godt alternativ til folk som ikke vil op sætte en stor parabol.

    Bo hvis dette er i mod reglerne så bare slet min kommentar, der er ikke rigtig noget ulovligt ved det, der er selvfølgelig dette at jeg ikke bor i UK.

    Sky white card til freesat er købt på ebay.co.uk

    Tak til alle som hjalp mig med at få købt det helt rigtige udstyr.

    #60821
    langkawi
    Deltager

    Tak for update smileyguy thumbs-up

    Fungerer det stadig som det skal?
    Virker kortet stadig efter hensigten? Hvad kostede kortet?

    #60822
    smileyguy
    Deltager

    hej.

     

    ja det virker stadig som det skal, og jeg købte sky white card til ca 20 pund på ebay.co.uk, men om modtageren selv opdaterer kortet ved jeg ikke, men det er da en forsøg værd.

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 16 til 22 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button