Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.
Jeg overvejer meget at købe SagemCom RT90-160 Gb PVR, men kan se I planlægger en anmeldelse af den. Jeg kunne derfor godt tænke mig at vide, hvornår det ca. vil blive muligt at se denne anmeldelse?
Hej Anders,
Jeg modtager den i starten af ugen, så nok tidligst fredag vil jeg tro.
Overvejer næsten bare at bestille den nu, for næsten lige meget hvad vil det være den bedste PVR til boxer, og den eneste DVB-T2. Hvis der er nogen der er helt uenig i det, så sig endelig til? 🙂
AndersJ sagde
Overvejer næsten bare at bestille den nu, for næsten lige meget hvad vil det være den bedste PVR til boxer, og den eneste DVB-T2. Hvis der er nogen der er helt uenig i det, så sig endelig til? 🙂
Hav nu tålmodighedn mand!! Det er jo Sagem, så hvis du farer ud og køber allerede nu inden anmeldelsen af tingesten – så vil vi altså ikke se nogen indlæg om, at den driller, ikke vil det ene og det andet pga. softwareproblemer!
Mon ikke der kommer andre bedre mærker, såvel som billige 500 Kr-modeller på et tidspunkt?
Jo helt sikkert, men før der kommer andre DVB-T2 modeller kan der godt gå et par måneder, og når jeg står og mangler en boks lige nu er det rimelig lang tid 🙂
Den er endnu ikke ankommet, så bliver tidligst i næste uge den kommer på. Bare for at holde dig opdateret.
Posten har lige været forbi med den, så nu er der noget at kigge på i weekenden.
Nogle af de ting jeg vil tjekke i testen er i forhold til problemer der er rapporteret fra brugere i Sverige: