Da jeg for 4 måneder siden så på deres hjemmeside at at både DK4 og DR Ramasjang stod
oplyst som HD kanaler tog jeg kontakt til dem for at de kunne få det rettet da kanalerne
slet ikke bliver transmiteret i HD men kun SD kvalitet.
Dette tænkte jeg ikke ville være nogen særlig svær opgave at løse, da det 2 bogstaver
der skal rettes, men 4 måneder og 4 opkald senere er dette stadig ikke blevet rettet.
Da de hver gang siger at de kan se problemet og skal nok sørge for at få det rettet,
uden at der så sker noget, er jeg usikker på hvad jeg skal gøre.
Fra mit synspunkt er det jo falsk markedsføring, når man reklamere med et produkt man ikke
kan/vil levere, og når de så samtidig bliver informeret om fejlen og ikke virker
intereseret i at løse problemet, er jeg usikker på hvad næste skrit burde være.
Jeg tænker ikke at det vil hjælpe det store at bringe forbrugerrådet ind i det, da det
jo højest sansynligt vil ta’ umenneskeligt lang tid at få dem til at reagere, hvis de
da overhovedet vil når sagen ikke er større.
Hvad vil i anbefale at jeg gør?