Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.
Er der nogen som har erfaring med disse?
Skal nok igang med at skaffe en box nummer 2 og har en Maximum TS-3000CI. Den er jeg ikke alt for vild med. I mellemtiden kan jeg se at der er kommet en TS-3002
Hvad er bedst af disse 2? Eller bare i det hele taget – hvis der er nogen som bare har den ene af boksene… Plusser og minusser
Jeg skal bruge den til DVB-T og Canal Digital samt free-tv fra 19øst og evt 28øst
Håber at få nogle gode tilbagemeldinger 🙂
På forhånd tak
Triax, Maximum og Hinke modtageren kommer fra samme producent. Så hvis du ikke syntes godt om Maximum modtageren vil det sikkert være det samme med de andre. Der er dog forskel på menu design, og funktioner men i bund er de indentiske.
Der er dog andre combo modtagere på markedet, men hvordan de køre ved jeg ikke.
tjr sagde:
Er der nogen som har erfaring med disse?
Skal nok igang med at skaffe en box nummer 2 og har en Maximum TS-3000CI. Den er jeg ikke alt for vild med. I mellemtiden kan jeg se at der er kommet en TS-3002
Hvad er bedst af disse 2? Eller bare i det hele taget – hvis der er nogen som bare har den ene af boksene… Plusser og minusser
Jeg skal bruge den til DVB-T og Canal Digital samt free-tv fra 19øst og evt 28øst
Håber at få nogle gode tilbagemeldinger 🙂
På forhånd tak
Â
Jeg har personlig bedst erfaring med Triax`én den skifter hurtigere mellem kanalerne en Maximumen, og Triax`en har vi ikke haft klager over vedr. tab af nogle af transponderne,og Jeg bruger selv en Triax i øjeblikket og den kører upåklageligt på både Boxertv-Canaldigital,
samt 13,19,2 og 28,2 uden problemmer
Mvh Per
Takker for svarene. Hvis der er andre der har erfaringer, er i selvfølgelig velkomne til ogsÃ¥ at komme med disse… Men indtil videre peger pilen i hvert fald mod Triax 🙂