En lille opdatering, før jeg lavede indlæget her hvade jeg snakket med CD, men den person jeg snakkede kunne ikke ha’ været mere ligeglad og gik ikke en gang videre med det i systemet.
Nu, efter jeg har fået bekræftet at det hverken er mig eller mit udstyr den er gal med, ringede jeg til dem igen og blev mødt med en noget anden oplevelse.
Det er nu blevet fejlmeldt videre op i systemet. Om der så sker noget er en helt anden sag, som den pågældende medarbejder ikke kunne love. Men efter at ha’ snakket med dem højere oppe havde han fået at vide at jeg kunne få en måned viasat film som undskyld………
Jeg tror den mildeste måde jeg kan sige det på er at det er amatøragtigt når man slår sig op på at ha’ den bedste billede kvalitet og når kvaliteten så falder at man tilbyder flere kanaler istedet for at rette det som man har lavet om på.
Men nu må vi se hvad der sker, og hvis det ikke bliver lavet om så må dette siges at være sidste strå, så finder jeg mig et andet sted at få TV fra