PerDK
Forum-svar oprettet
-
ForfatterIndlæg
-
PerDKDeltager
perpapafox1 og Bobben
Tak for meldingen – underligt at dette ikke fremgÃ¥r flere steder pÃ¥ nettet? Men jeg har lovet Canal Digital at jeg ringer til dem igen – de skal jo ikke dø i synden. Hvis deres service ikke virker kan de jo ikke blive ved at reklamerer med det sÃ¥ er det jo en dÃ¥rlig julegave.Â
Er der nogen der kan den præcise dato for hvornår opdateringen blev sendt ud?
Det er bare ikke ok – så må man som det mindste rulle tilbage til den gammel software – til man har styr på det.
Vh Per
p.s. plads problemet opstÃ¥r – sÃ¥ vidt jeg har observeret nÃ¥r boxen er igang med at optage, muligvis nÃ¥r man sÃ¥ skifter lidt rundt mellem kanalerne samtidigt. Det er tilsyneladende uafhængigt af om det HD eller “ld”, ok ikke afhængigt af hvor meget der reelt er optaget.
Â
pps. Har opdateret fejllisten https://digitalt.tv/canal-digital-hd-pvr-software-rapportering?
Â
PerDKDeltagerHej
Vi har også store problemer med Canal Digital’s Linux(?) opdatering.
Efter nogle få dage begyndte HD Boksen at melde at harddisken var fuld.
Dette selv om der ikke var optaget mere end 30-40 timer. Sletter man noget kan man
være heldig at den gÃ¥r i gang med at optage… men nu lægges sÃ¥ en række 1 minut
lange optagelser ind i oversigten.NÃ¥r denne tilstand er opstÃ¥et – altsÃ¥ nÃ¥r HD er fuld – kan man heller ikke
længere se optagelserne. De ligger under MYTv, men man kan ikke længere se
optagelserne og man han heller ikke se optagelsesdetaljerne.Â
Herefter vil den ikke optage mere – naturligvis. Endvidere kommer den efter
endnu nogle dage op med en OK boks, hvor den melder at der ikke er mere plads.
Dette er MEGET irriterende… for nu kan man heller ikke se en udsendelse uden
afbrydelser.Desuden er der vidst generelt problemer med at optage underteksterne på
nogle af kanalerne, BBC bl.a. og nogen af filmkanalerne.Â
Efter flere henvendelse til Canal Digital blev jeg guidet til at slette
harddisken, men efter at det samme har gentaget sig tre gange ville Canal Digital
gerne have boxen in til test. Jeg fik så besked om at de havde set fejlen, og
at jeg ville modtage en ny BOX. Denne kom med posten, jeg er nu ikke sikker på
at det er en ny boks – men efter fÃ¥ dage gentog det samme problem sig.Er der andre der har det samme problem som mig?
VH Per
-
ForfatterIndlæg