iSteen
Forum-svar oprettet
-
ForfatterIndlæg
-
iSteenDeltager
jala sagde
admin sagde
Umiddelbart ville jeg anbefale TrustPilot.dk til den slags. Det er mere centralt og der tjekker mange, så måske mere relevant der, end her i dette forum.Hvis du har betalt med kort i forbindelse med handlen så kontakt din bank.
jeg betalte desværre med paypal og sælger lod som om han ville løse problemet og blev så tavs efter 45 dage og efterfølgende kan jeg se paypal har en tidsfrist på 45 dage for klager.
Har været ude for nøjagtigt det samme via eBay eller Amazon. En kinesisk sælger der åbenbart forstår at sno sig gennem reglerne
- - -
SteeniSteenDeltagerKWD88 sagde
HÃ¥ber det var til hjælp.Fornemt – det var til stor hjælp.
Tak for det…
- - -
SteeniSteenDeltageradmin sagde
Der er modeller også til de HD signalerne fra Boxer fra Humax Humax BXR-HD og Humax BXR-HD+og en fra Sagem SagemCom RT90, der kan optage. Desuden er der også harddiskoptagere fra Samsung med DVB-T2 tuner og mulighed for modtagelse af TV 2 HD via Boxer CI+ kortlæser modul.
Der er en ny udgave af den billigste Humax boks på trapperne i august mener jeg. Den afløser Humax BXR-HD modellen.
Ej, det var rigtigt smart. En harddiskoptager der kan optage signalerne fra DR, via en almindelig tagantenne – med kortlæser til TV2 via Boxer. Det er da sÃ¥dan noget i den stil jeg skal have mig. Tak for info
- - -
SteeniSteenDeltagerNiels K. sagde
Kundeservice pÃ¥ hardware fra en udbyder som Canal Digital vil per definition altid være af middelmÃ¥dig karakter. Det er typisk personer uden særlig teknisk viden, som kun kan give standardrÃ¥d som “fabriksreset”, afbryde strømmen etc. .Jeg har erfaret at det faktisk slet ikke er Canal Digital man ringer til, nÃ¥r man forsøger at fÃ¥ dem i tale. Det er et callcenter der varetager flere forskellige firmaer, deriblandt Canal Digital. Det er nok et af de steder der ligger en hund begravet. De folk der besvarer opkald, har nok ikke et specielt tilhørsforhold til Canal Digital, men har bare en facitliste der render igennem
- - -
SteeniSteenDeltageradmin sagde
 Så vidt jeg ved er det én måneds varsel til den 1. i en måned med mindre du har en aftale med specifik bindningstid.Okay, tak for info.
Jeg skal jo lige have OL med, inden jeg begynder at rode alt for meget med input til fjernerenÂ
- - -
SteeniSteenDeltageradmin sagde
Ja det er da skuffende, specielt eftersom de ellers har tilkendegivet at gå meget op i kundeservice. Har du prøvet deres Facebook side, hvis du altså er på der?Ja, rent faktisk lovede de mig en opringning på deres Facebook-side mandag. Det var tredie dag indenfor fire dage de lovede mig at ringe mig op. Tredie gang lykkedes det heller ikke for dem, så når jeg har fri på torsdag får de min opsigelse.
Nogen der ved hvor lang opsigelse man egentlig har hos dette firma?
- - -
SteeniSteenDeltageradmin sagde
Jeg har anmeldt den, som du måske har set. Den er en klar forbedring i forhold til Sagem.
Du har da lov til at forsøge dig hos deres Kundeservice, og sige, at du overvejer at skifte til Viasat, så kan det da være, de giver dig et tilbud på den.De har i hvert fald, verdens ringeste kunderservice.
Tre dage i træk har de lovet at ringe til mig, og det er endnu ikke lykkedes dem at finde tid til det.
Jeg har efterhånden tabt alt for Canal Digital. De må jo have penge nok, siden de synes de bare kan p*sse på deres kunder.
- - -
SteeniSteenDeltagerdk4 sender vist jævnligt noget country, og Charlie sender vist snart sidste års country Grammy Awards
- - -
Steen -
ForfatterIndlæg