VU+ DUO/Software problem

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #55853
    MasterOne
    Deltager

    Hejsa

    Når jeg forsøger at slette en optaget film fra hard disken kommer den med en grøn skærm med besked om at der er en software fejl og den genstarter. Er der nogle der kender til det problem og en løsning?

     

    Vh.

    Bo

    #59372

    Jeg har ikke oplevet den fejl. Hvilken software benytter du på din boks?

    #59373
    MasterOne
    Deltager

    admin sagde

    Jeg har ikke oplevet den fejl. Hvilken software benytter du på din boks?


    Nu er jeg ikke så stiv i parabol bokse, men det hedder vist vix, ved ikke hvilken version, hvor ser man det henne?

     

    Bo

    #59374

    Ok. Vix har vist opdateret deres software for få dage siden, så måske et forsøg værd at opdatere http://www.vuplus-support.co.uk/

    Givetvis er det en softwarefejl i hvert fald. Du kan også slette optagelser via FTP fra en computer, hvis det er en specifik optagelse, der gør at den går ned. 

    #59375
    MasterOne
    Deltager

    admin sagde

    Ok. Vix har vist opdateret deres software for få dage siden, så måske et forsøg værd at opdatere http://www.vuplus-support.co.uk/

    Givetvis er det en softwarefejl i hvert fald. Du kan også slette optagelser via FTP fra en computer, hvis det er en specifik optagelse, der gør at den går ned. 


    Er det denne software jeg skal benytte 

    Official original image Ver. 5.4

    og skal man opdatere via usb eller kan man opdatere via internettet, boksen er tilsluttet nettet

     

    Bo

    #59377

    Hvis du vil fortsætte med Vix så er det VIX Team Vu+ Duo Image v1.3 du skal opdatere med. Hent USB image og følg guiden på http://www.vuplus-support.co.uk/showthread.php?3-How-to-flash-a-VU-Duo-using-a-USB-stick  

    Du finder vist ogsÃ¥ en guide til backup pÃ¥ samme forum, ellers starter du forfra efter du har indlæst den nye software og skal scanne kanaler osv…

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare pÃ¥ dette indlæg.
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard