Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.
Hej.
Jeg har problemer med viasat efter 15 år god kundetjeneste.
De har sendt mig viasat hele huset pakken med en ny modtager som jeg ikke har sagt ja tak til.
Nu er jeg blevet så træt efter at have ringede 3 gange til dem om en ny pakke seddel til at sætte på.
Jeg over meget at opsige min aftale hos dem
Hvor mange har det samme problem som mig?
Hilsen Jesper
Hej Jesper
Har Viasat skrevet noget om, at prisen vil stige med den nye modtager? Eller at du binder dig for længere tid?
Hvis de har sendt dig en harddisk optager uden beregning, og du iøvrigt vil beholde dit abb, så er det jo bare at være glad
Har ikke haft nogen problemer med Viasat, dengang da jeg var kunde.
Og dog… prisen og de manglende HD-kanaler er et problem
Hej Jesper,
Du har højst sandsynligt været i kontakt med en konsulent hos Viasat, som har været af den opfattelse, at du ønskede en ViasatHeleHuset tv-box tilsendt.
Jeg er af det indtryk, efter at have læst dit indlæg, at du ikke ønsker en ny tv-box og ej heller skulle have bedt om den.
Derfor skal jeg bede dig sende en mail til [email protected] med dine kundeoplysninger, ATT. Søren Bruhn i emne feltet.
Jeg vil herefter kigge nærmere på din sag og give dig et hurtigt svar.
Med venlig hilsen
Søren Bruhn
Viasat A/S