Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.
Hej
Â
Jeg har indtil for kort tid siden været den tilfredse ejer af en dvb-t modtager, Triax T-HD 409 VA, samt tilhørende 500 GB HDD. Nu er modtageren begyndt at hoppe i billedet og lyden, og også pixellere til tider (både ved signal fra HDD og DVB-t).
Â
Troede i første omgang at det var antennesignalet til Triaxen der var noget i vejen med. Men antennesignalet er nu forsøgt målt i modtageren, og det måler 85 % i styrke (viser det dog som rødt) og næsten 100 % i signalkvalitet (viser grøn farve). Endvidere er signalet testet på en maximum box hvor det også måler lignende værdier og der ingen forstyrelser forekommer.
Â
Boksen er 9 mdr gammel, men nu er mit spørgsmål hvad jeg gør med indholdet på HDD hvis jeg sender traixen til reperation/den ombyttes?
Alt på HDD er vel krypteret til netop denne boks og kan ikke lægges over på en anden HDD eller computer?
Â
Er der nogen måde jeg kan sikre indholdet til et andet medie (meget af indholdet er min 3 årige datter ynglings tv programmer der er optaget over lang tid). Eller er der evt. noget jeg har overset i problemstillingen?
Â
På forhånd tak
Â
Bygork
Hej
Â
Jeg havde også de samme problemer med en Triax box.
Den blev sendt til service og siden har der ikke været problemer.
Â
Men det er godt nok ikke et svar pÃ¥ dit spørgsmÃ¥l – men jeg tror ikke du kan trække indholdet ud
Â
mvh
Hej
Â
Tak for dit svar. Men det var altså Triax boksen der var problemet? var det muligt efter den havde været indsendt at få afspillet indholdet fra tidligere på harddisken, eller var det gået tabt?
Â
mvh
Bygork
JA det var der ikke nogen problemer med
Â