Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.
Har netop overtaget en DVD-optager af ovennævnte model – jeg siger Jer, et SKRUMMEL, så stort, kan næsten ikke være i TV-møblet, påtænker at placere den ved musikanlægget istedet for…
Nåh, til sagen. Brugsforvildningen var desværre bortkommet, så jeg søgte, og fandt en ny på nettet. Under denne søgning blev jeg opmærksom på et muligt problem med optageren, som kunne løses vha. en opdatering.
Men, men, men… Ét er download af softwaren, noget ganske andet er, hvordan får jeg den installeret Der er jo ingen USB-indgang i r**** af DVD-optageren, har søgt efter en servicemanual, men kan ikke finde noget, der kan læses på computeren. Hvad er en “RAR”-fil lige?? Er der nogen, som vil være flink med link til en brugbar PDF?
Jeg kan hjælpe med hensyn til rar filer. Det er et pakket filformat ligesom ZIP og kræver et program til at pakke filerne ud. Mht. manual så prøv http://www.gratisupload.dk/download/40007/
Dit link var jo kun den danske udgave af den almindelige brugsforvirring… Det ville være rar' med et link til programmet…
Duer ikke… Har lige prøvet Winrar, og smidt skidtet af igen, det ville være bedre med en go' gammeldags PDF!
Hej turbo
Her er link til hvordan du i laver en opdaterings disc til din dvd optager.
Og her kan du hente den nye firmware.
Som jeg ser det skal du ikke bruge usb men en CD, du skal også bruge et brænder prg. du kan evt bruge imgburn, det kan bruges til det meste.
Håber dette hjælper dig.
MVH
Top30