Kan skyldes ustabil EPG levering fra dem som Stofa benytter sig af til at levere deres almindelig EPG data til dem.
Det er også et fænomen vi tit slås med som kunder hos YouSee, hvilket jeg så også kan se tydeligt med min egen Vu+ at den pludselig også er ved at løbe tør for EPG data.
Men der plejer det sommetider at hjælpe på det hvis jeg kanal zapper, hvor jeg lader boksen stå på hvert enkelt kanal i en 20 sekunders tid, inden jeg så hopper videre til den næste kanal. Det kan godt være nødvendigt et par gange at zappe hele listen af mine favoritter igennem, for at få gang i noget EPG hentning og der lader jeg så bare boksen stå og passe sig selv bag efter i håb om at den så får hentet noget data ned til alle kanaler.
Nogen gange hjælper det, andre gange ikke. Åbenbart er det generelt bare nogle lorte EPG tjenester at vores kabel-tv leverandører benytter.
Men den liste med EPG leverandører kan ikke bruges til noget, andet end hvis boksen er koblet direkte op til internettet, for det er her at de operatører på den liste befinder sig, hvor boksen så downloader EPG data fra deres servere.
Men det er vist kun udenlandske tjenester der er på den liste, der ikke rigtig har nogen Dansk EPG data til vores kabel-tv operatører.