Sky News International nu i 16:9

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

• Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter

Det er med stor glæde at jeg kan konstaterer at Sky News hos Canal Digital nu er i ægte 16:9 🙂

Bobben
    Deltager

Mads Frederik Toft sagde:

Det er med stor glæde at jeg kan konstaterer at Sky News hos Canal Digital nu er i ægte 16:9 🙂

Jeg trodde at Adam Bolton hadde slanket seg men så var det bare ekte 16:9 😉

Det samme gør sig gældende på Astra 19ø, kan jeg se. Hvem havde dog også besluttet at det skulle være i pal&scan, når det nu sendes i 16:9!

parabolgutten returns sagde:

Det samme gør sig gældende på Astra 19ø, kan jeg se. Hvem havde dog også besluttet at det skulle være i pal&scan, når det nu sendes i 16:9!

Ja ifølge SKY så var det udbyderne deriblandt Telenor. Sky sagde at udbyderne i Europa var bange at miste kunder med 4:3 tv. Her taler Vi om 2008…

Kristian
    Deltager

Det er så ikke rigtigt..

Telenor har lange ønsket 16:9 men feed på 1 vest er den fra 19 Øst og her ville men ikke sende i 16:9 fordi der var flest som had 4:3 TV,

Men da BBC World news gik i 16:9 så gik Sky igang med at få kanalens 10 øst feed i 16:9.

Kristian sagde:

Det er så ikke rigtigt..

Telenor har lange ønsket 16:9 men feed på 1 vest er den fra 19 Øst og her ville men ikke sende i 16:9 fordi der var flest som had 4:3 TV,

Men da BBC World news gik i 16:9 så gik Sky igang med at få kanalens 10 øst feed i 16:9.

Kan du ikke huske de emails Sky jeg postede her for 2 år siden, Kristian? Der skrev de sådan noget lignende om det var udbyderne som ønsker SNC i 4:3.

Læser lige inde på Wikipidia at Sky News HD nu sender både til Mellemøsten via Orbit og Afrika. Der bor jo også Englænderer i Nord Europa, så hvorfor ikke til Skandinavien også? 

Kristian
    Deltager

Det prisen, samt den palds HD kræver i forhold til hvor mange vil se kanalen.

Kristian sagde:

Det prisen, samt den palds HD kræver i forhold til hvor mange vil se kanalen.

okay,

Den dag vi får en nyhedskanal i HD bliver fedt nok.

Nu mangler Vi at Cnn International og Al Jazeera English skifter til 16:9 🙂

SÅ hd news vente 😉

Login Registrer
Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard