Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.
Jeg har et “mærkeligt” problem med Netflix på min nye Bluray-afspiller. Det første program jeg ser på Netflix når jeg har tændt for afspilleren kører uden problemer af nogen art. Men hvis jeg bagefter vil se endnu en Netflix-film/serie “buffer” den uafbrudt. Nu er jeg godt klar over at problemet måske ikke er så stort, da jeg jo blot kan slukke afspilleren og starte på ny, men nogen der har en ide om hvad problemet kan være (Det kan vel ikke være min trådløse forbindelse, da den jo fungerer fint ved første film/serie og i øvrigt også til andre ting)?
Har du prøvet at se efter om der måske skulle være en firmware opdatering til din afspiller? Det kan måske være et problem at de godt var klar over og så derfor har udgivet en ny firmware der fikser problemet.
din bluray afspiller er det en samsung ?
har du prøvet med fast kabel der er bedre end trådløs
det er dit internet der gør den buffer
Ja, det er en Samsung-afspiller. Har tjekket for ny firmware.
prøv lige med kabel istedet for
Har nu prøvet med kabel – problemet fortsætter. Min internetforbindelse er på 100/30 mbit, hvilket jo burde være rigeligt til Netflix. I øvrigt kører alt andet jeg har til internettet problemfrit…
har du prøvet og resette din router til default
prøv evt google dns sættes i routeren
8.8.8.8
8.8.4.4