Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.
Er der nogen der kender denne Sat-modtager.
Jeg var ved at beslutte mig for Vantage VT-1, men har desværre set nogle negative anmeldelser fra foråret.
ChrjS sagde:
Er der nogen der kender denne Sat-modtager.
Jeg var ved at beslutte mig for Vantage VT-1, men har desværre set nogle negative anmeldelser fra foråret.
Â
Jeg kender ikke denne Panasonic – – Vantage VT-1 er slet ikke færdig udviklet og Linux SW er stadig ikke dukket op ,den skulle
være kommet i 2′ kvartal ,men er endnu ikke kommet og der er stadig smÃ¥ problemer ,som du jo selv har læst.
Â
Jeg har selv en Vantage HD 8000 s/s TWIN  HDD 500 GB og den kører bare – den har alt hvad man kan ønske sig ,den klarer
Canal Digital og alle HD kanalerne m. undertekster samt alt funker med PVR delen (også undertekster)- den virker også 100%
med Viasat ,bÃ¥de nye og gl.kort – dog ikke deres HD , som kun kan klares med deres egen HD Box.
Â
Den klarer ikke CS (sharing) og fÃ¥r aldrig Linux – til gengæld er der der et væld af SoftW. – bÃ¥de org. og en mængde som
man ikke må nævne her på boardet (mange med EMU).
Â
Jeg er virkelig overrasket over hvad denne maskine kan præstere og kan varmt anbefale den. (har haft den i 10 mdr.)
Â
vh/Bosse
Â
Â