nogen som har Octagon SF2028 boksen?

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

• Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Forfatter
    collector
    Deltager

jeg faldt over denne Octagon SF2028 , til €199 , med 2 DVBS2 tunere og diverse medie funktioner og LIVE PIP funktioner.

Er der nogen som har erfaringer med denne?  (Skal nok bruge den til Canal Digital)

Anonym
    Inaktiv

Ingen erfaringer, men iflg. hm-sat-shop.de, så er det ikke en CI+ boks, kun alm. CI, så den kan ikke bruges til Canal Digital.

Når du søger på modtager bokse på tyske forhandler sites, så skal du kigge efter HD+ modtagere, hvilket er lig med at det er en CI+ boks.

Men for at lede dig i retningen af sådanne CI+ modtagere på det Tyske marked, så er der her en liste fra idealo.de

http://www.idealo.de/preisvergleich/ProductCategory/3912F1529921.html

collector
    Deltager

behøver ikke CI+ , mit kort virker fint i eksisterende non-CI+ boks  idag :) , måske er jeg bare heldig eller kort er 10 år gammelt.

Login Registrer
Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard