Nascar rettighederne 2012
Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.
- Dette emne er tomt.
-
ForfatterIndlæg
-
19. februar 2012 kl. 12:20 #56269kenneth lDeltager
Har læst mig frem til at Viasat har forlængede rettighederne til Nascar frem til 2014 i Sverige/Norge til Viasat Motor kanalen… Men gælder det også i Danmark?? selv om Viasat/TV2 Sport aldrig har gjort det store ud af rettighederne herhjemme siden TV2 Sport HD blev en spejlkanal af TV2 Sport
19. februar 2012 kl. 16:56 #61784Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterJeg skal prøve at høre hos TV 2 Sport. Såfremt de har fået Danmark med, så sender Viasat formentlig på Viaplay i hvert fald.
19. februar 2012 kl. 19:30 #61786kenneth lDeltagerMange tak
21. februar 2012 kl. 16:39 #61793KristianDeltagerTV2 sport kommer ikke til at sende det i 2012 fordi de ikke har plads til at sende det..
Men måske ender det på Viaplay, jeg vil hør Viasat om det på torsdag.
21. februar 2012 kl. 17:25 #61794kenneth lDeltagerOkay tak 🙂 ja eller måske en af deres mange Xtra kanaler, som de er begyndt at bruge mere og mere, der sendte de også MotoGP sidste sæson…
25. februar 2012 kl. 22:12 #61809kenneth lDeltagerNoget nyt??
26. februar 2012 kl. 08:53 #61810KristianDeltagerkenneth l sagde
Noget nyt??
Ingen Nascar på Viaplay i Danmark.
Ved ikke om det kan ses på en Viaat Xtra kanal
26. februar 2012 kl. 09:56 #61811Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterHvis ikke de sender det på Viaplay, så kommer det næppe på en Xtra kanal. De plejer som regel at følges af.
Kan se at de har Nascar på Viaplay.se, så de må jo ikke have rettighederne i Danmark så…
26. februar 2012 kl. 10:59 #61812KristianDeltageradmin sagde
Hvis ikke de sender det på Viaplay, så kommer det næppe på en Xtra kanal. De plejer som regel at følges af.
Kan se at de har Nascar på Viaplay.se, så de må jo ikke have rettighederne i Danmark så…
Nej fordi de ligge hos TV2 Sport men de har ikke plads til det.. jeg tror bare viasat har købet til norden, givet TV2 sport den del det plejer at have men de bruger det ikke..
26. februar 2012 kl. 11:24 #61813Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterKristian sagde
admin sagde
Hvis ikke de sender det på Viaplay, så kommer det næppe på en Xtra kanal. De plejer som regel at følges af.
Nej fordi de ligge hos TV2 Sport men de har ikke plads til det.. jeg tror bare viasat har købet til norden, givet TV2 sport den del det plejer at have men de bruger det ikke..
Ja ok, men Viasat plejer ellers nok at kunne levere det på Viaplay også. Så det undrer mig lidt, at de har det på Viaplay i Sverige men ikke i DK.
26. februar 2012 kl. 11:34 #61814KristianDeltageradmin sagde
Kristian sagde
admin sagde
Ja ok, men Viasat plejer ellers nok at kunne levere det på Viaplay også. Så det undrer mig lidt, at de har det på Viaplay i Sverige men ikke i DK.
Fordi at når de har vider soldt en rettighed, så kan det ikke sendes på play da Viasat ikke længer ejer det mere.. TV2 Sport har også været efter Viasat fordi de på play flere gange har haft sport der på som kommer fra TV2 Sport, det må de ikke fordi TV2 Sport prøver selv at sælge indhold på deres egen hjemmeside.. derfor er der ikke længer håndbold længer på play når tv2 sender der fra
26. februar 2012 kl. 13:40 #61816kenneth lDeltagerDet var jo en trist nyhed overvejer at blive svensker eller håbe på at Viasat bliver så kloge at de trækker sig ud af TV2 Sport helvedet…
26. februar 2012 kl. 15:31 #61820Webmaster – Bo KjærgaardKeymasterJa ok, men så er Viasat da også selv ude om det. Det giver jo ikke mening at give en rettighed videre til nogen, der ikke vil bruge den, så var det da bedre at beholde det selv og sende det svenske Viasat Motor signal på Viaplay.
Enig I at TV 2 Sport konstruktionen ikke fungerer optimalt set fra tv-sport seervinkel.
26. februar 2012 kl. 17:43 #61825kenneth lDeltagerDet virker godt nok mærkeligt, at de ikke udnytter rettighederne på en eller anden måde… så sælg det da videre hvis andre skulle være interesseret i at sende det…
27. februar 2012 kl. 12:24 #61830KristianDeltagerJeg har høret hos Viasat om dette.
De vil se på det om det kan lægges på play..
Skriver når jeg får en melding tilbage.
-
ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.