Maximum TS-3002 CX-CI HD versus Maximum TS-3000 CX-CI HD

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

• Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Olerna
    Deltager

Er der nogen her i dette forum der kan forklare forskellen på ovennævnte 2 combo-receivere ??

Har  I nogen  Ris/ros at tilføje

PFT 

per drage
    Deltager

dsl339740 sagde:

Er der nogen her i dette forum der kan forklare forskellen på ovennævnte 2 combo-receivere ??

Har  I nogen  Ris/ros at tilføje

PFT 

Ts-3002  har lavere strømforbrug, og vist nok også noget med at den kan optage et program mens du ser et andet, det mener Jeg ikke ts-3000 kan,men er ikke 100 % sikker, fordi min egen  Ts- 3000 gik i stykker efter 9 måneder og mange drillerier, og røg af hel…. til

Mvh Per

http://www.antenne.dk

villapower
    Deltager

Hejsa,

Med fare for at Maximum bliver sure på mig så er forskellen ret simpel: den ene virker – det gør den anden ikke. TS3000 var noget bras med rigtigt mange bugs og funktioner, der ikke virkede. TS3002 (som jeg har i dag) virker som den skal.

Faktisk fik jeg byttet min TS3000 uden beregning til en TS3002, for som forhandleren sagde så var produktet ikke i orden.

Man kan dog ikke optage et program og se et andet på TS3002, men fortsat kun optage den kanal man ser.

vh

/mikkel

per drage
    Deltager

villapower sagde:

Hejsa,

Med fare for at Maximum bliver sure på mig så er forskellen ret simpel: den ene virker – det gør den anden ikke. TS3000 var noget bras med rigtigt mange bugs og funktioner, der ikke virkede. TS3002 (som jeg har i dag) virker som den skal.

Faktisk fik jeg byttet min TS3000 uden beregning til en TS3002, for som forhandleren sagde så var produktet ikke i orden.

Man kan dog ikke optage et program og se et andet på TS3002, men fortsat kun optage den kanal man ser.

vh

/mikkel

den skulle nu kunne optage et og vise noget andet, så du må nok hellere kigge lidt nærmere på den

Mvh Per

villapower
    Deltager

Hej igen,

Der er kun een sat-tuner i maskinen, så det er simpelthen ikke rigtigt at man kan se et andet program, end man optager. Det er muligt at se et DVB-T program mens man optager et sat-program, men det er også det eneste der ligger i den funktionalitet.

vh

/mikkel

per drage
    Deltager

villapower sagde:

Hej igen,

Der er kun een sat-tuner i maskinen, så det er simpelthen ikke rigtigt at man kan se et andet program, end man optager. Det er muligt at se et DVB-T program mens man optager et sat-program, men det er også det eneste der ligger i den funktionalitet.

vh

/mikkel

Ja det er jo så et definations spørgsmål, fordi man kan jo se et og optage et andet

Mvh Per

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard