Kopibeskyttelse (HDCP)

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

  • Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #56878
    kaare
    Deltager

    Ofte får jeg følgende besked på skærmen, når jeg tænder for mit Samsung TV, model UE46F6475 og min Canal Digital satboks, HD Entertain Center:

    “Der opstod et problem med konfigurationen af HDCP-linket. Sluk for din tv boks og dit tv, og vent 10 sek. Tænd så for tv boxen igen”

    Kan jeg på nogen måde forebygge denne irriterende handling? Håber på en sat-ekspert i forummet kan hjælpe.

    mvh

    #65096

    Hvis både din Canal Digital boks og tv har den seneste software, så er der desværre nok ikke noget du selv kan gøre. Men prøv eventuelt at kontakte Canal Digital i forhold til dit problem. 

Login Registrer
Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard