kan befaler openvix 6.6.0005 til Dreambox Dm920 – norlys

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Forfatter
    Brian Haldborg
    Deltager

https://www.openvix.co.uk/openvix-builds/dm920/

når man har installer openvix

denne opsætning passe til norlys tv

1..

først åben common interface

slot 1 – sat en kryds ved 0x500 ogsÃ¥ ved 0x502

slot 2 – sat en kryds ved 0x500 ogsÃ¥ ved 0x502

husk at genstarte efterfølgende, når du er færdig med den common interface

2 ..

den foretrukne tuner til optagelse skal være på auto

husk at genstarte bagefter, når du er færdig med den foretrukne tuner

3..

husk softcam det finde du plug-ins

husk at genstarte bagefter når er færdig med softcam

når i har været igemme de 3 trin

så kan i optager to programmer på gang

hvis i bare optager et program så man se noget andet

i er velkomne til at spørgs mig

coast
    Deltager

Hvad image kan du anbefale til en dm 7020 hd v2 model ?

Per K
    Deltager

Du er i den uheldige situation med din at der er tale om et for længst udgået produkt og derfor er supporten også blevet indstillet fra de mest kendte der laver 3rd party images.
    De sidste images at mange udgav inden indstilling af supporten er lidt over 2 år siden.

Der findes stadig nogen der ude som laver 3rd party images, men der er nul garanti for at de images overhovedet er stabile, da de folk ikke hører til eliten og bla. også kun misbruger elitens navne.

Brian Haldborg
    Deltager

her er noget du måske kan bruge

https://www.linuxsat-support.com/board/776-dm7020-hd-v2-images/?pageNo=1

har selv en Dreambox DM920 der bruge jeg openvix

coast
    Deltager

Tak for linket

Nu er det flere år siden jeg sidst har rodet med og ligge image ind, det program der skal bruges til og ligge det ind med hvad hedder det ?

Det image der er i den nu er det originale fra dream multimedia Release 4.0.0 2013-06-13

jeg har været inde på dit link og se der ligger noget fra august 2024

Per K
    Deltager

Tak for linket Nu er det flere år siden jeg sidst har rodet med og ligge image ind, det program der skal bruges til og ligge det ind med hvad hedder det ? Det image der er i den nu er det originale fra dream multimedia Release 4.0.0 2013-06-13 jeg har været inde på dit link og se der ligger noget fra august 2024

Og det er netop lige DET jeg advarede i mod som du og Brian ignorerer!
    Det er folk der misbruger elitens navne til at udgive deres eget stads der er absolut NUL garanti for at det rent faktisk er stabilt.
    OpenPLi indstillede supporten til din i 2022, så det der er overhovedet IKKE et officielt image.
    Hold dig væk fra det falske stads, for der er chancer for at du kan flashe din PVR ind døden og så er den kun lige til at aflevere på genbrugspladsen.

Nu er du advaret, så er det op til dig om du vil tage chancen.

Brian Haldborg
    Deltager
    Per K
    Deltager

openvix er da mega stabilt se her https://www.world-of-satellite.com/forumdisplay.php?14-Forum-Suggestions-amp-Feedback

Kig på datoerne: De er gamle og har intet med Dreambox at gøre.

Desuden kan du heller ikke bare taget et image der er designet til en bestemt boks og så bare flashe en anden med det, det er dømt til at mislykkes fra starten af.

Desuden med det oprindelige link du selv postede til din, der vil du i index listen hvis man går til oversigten også hurtigt kunne opdage at der ikke findes nogle images fra OpenViX til DM7020 modellerne.
    https://www.openvix.co.uk/openvix-builds/

De har kun images til DM900 og DM920 som der ser ud til stadig kun at være i testfasen, for Dreambox er ikke en del af deres images der promoveres officielt for på deres site.

Downloads

Det må indses at DM7020erne hører til den gamle elite og at supporten er blevet indstillet for længst af både Dream Multimedia og af 3rd party image magerne også.
    Det vil være meget svært til umuligt at finde stadig aktive gamle download links der ude til images fra de kendte 3rd party magere.

Brian Haldborg
    Deltager
    Per K
    Deltager

her er en god siden https://www.linuxsat-support.com/board/1503-dm920-ultrahd-images/

Læser du overhovedet hvad jeg skriver Brian???
    Du linker her til images til DIN boks, de kan IKKE anvendes til DM7020erne!

coast: Ignorer Brian, han vil ikke lytte til fornuft.
    Hvis du hopper på det her med ham, så ender du med at din boks ikke længere fungerer og derfor er kun lige til at smide ud.
    Jeg ville gå her til, men Brian har SELV haft flashet en anden boks ind i døden, en Vu+ Duo 4K SE, fordi at han der heller ikke ville høre efter.

Brian Haldborg
    Deltager

min dreambox dm920 køre rigtigt godt med openvix-6.6.006

uden fejl per

har tænkt mig at bruge openvix fremover

Per K
    Deltager

min dreambox dm920 køre rigtigt godt med openvix-6.6.006 uden fejl per har tænkt mig at bruge openvix fremover

JA, fordi at du kører med et image der er designet specielt til DIN boks.
    Men den kan stadig IKKE anvendes til hans boks, da den IKKE er designet til HANS boks.
    Hvad er der ved det som du ikke vil forstå fra starten af?

coast
    Deltager

Det image jeg skrev boksen havde var det der lå i den da den blev købt ved proshop dvs image fra Dream Multimedia

mit spørgsmål var kun ene og alene om der var noget lidt nyere end 4.0.0 2013-06-13

vedr det med og tage livet af en dreambox det har jeg prøvet med en db7000 der blev indkøbt et modul der blev forbundet til jtag kontakten på printet og det kunne ligge en ny flash ned i boksen så den kunne køre igen.

Brian Haldborg
    Deltager
    Palleba2000
    Deltager

OpenATV har nye image til din boks. Version 7,4 og er fra 24. august, nyere kan det næsten ikke være.

MVH
    Palleba

Login Registrer
Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 17 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare pÃ¥ dette indlæg.
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard