Justering af parabol til 28,2Ø, 19,2Ø og 13,0Ø

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

• Dette emne har 4 svar og 4 stemmer, og blev senest opdateret for 4 år siden af jhp.
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Forfatter
    JAJE
    Deltager

Hej

Min parabol er en Triax TD90 og jeg har LNB-holder med plads til fire LNBer.

Jeg kan simpelthen ikke få det justeret så der er signal på 28,2Ø og 13,0Ø samtidigt.
    Jeg har 28,2Ø-LNB til venstre for midten af beslaget, og de to andre til højre. Skal de alle tre sidde til højre? Det er som om at det er hældningen af beslaget der giver problemer.

Har I nogle fifs?

Jeg klar over at jeg kun får de 3 europa-beam fra 28,2Ø.

Umiddelbart tænker jeg, hvad er din parabol indrettet til? Er den indrettet til 19-13-5ø-1w? Så tror jeg ikke du kan fange både 13ø og 28ø – de er vidstnok meget præcist indrettet. Har du et billede eller link til lnb-armen?

JAJE
    Deltager

Min parabol hedder faktisk Triax TD88, kan jeg se, beslaget er Triax FlexiBlock, helt præcist dette: https://www.av-connection.dk/?PNo=TX-300827

Som jeg læser specifikationer så kan det bruges til satelitter med op til 20 graders spredning, jeg når kun op på 15,2 grader.

Anonym
    Gæst

da jeg monterede 28″ø og 19″ø på min 110cm skål måtte 19″ø lnb monteres højere ifh til 28″ø lnb

jhp
    Deltager

Hej.

Jeg sat min nogenlunde lignende parabol op med astra28,2 og astra19 til venstre fra holderens midte set ind mod skålen og så til højre hotbird13 og så en position omkring 9 grader øst yderst.

Jeg synes det er bøvlet at omstille på triaxholder når ikke laver klassikeren 19, 13, 5 øst og 1 vest. Jeg måtte sætte tv så jeg kunne se det og starte med astra 19

1. Venlig hilsen jens
Login Registrer
Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard