hjælper Antenneforstærker?? -OG Boxer signal fra kbhV/ gladsaxe dårlig MUX 1- resten kbhV / glasaxe/ Jyderup MUX 2 (HD 3212) fejlfri! TV-2 MUX 3 også Glx/ kbh vest (hove?) “kvalitet” som

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

• Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    1-novice
    Medlem

Hej

Efterskrift   Boxertv forstår heller ikke hvorfor signalerne kommer fra to forskellige sendere -som T´V’et fortæller, og foreslog derfor en nustilling da vedkommende åbenbart mente TV’et SÅ måtte vælge bedste sendemast til alle kanaler

Hvad med i andre, får i også fra to forskellige sendere?  OG- Boxer mente signalerne fra Jyderup MÅSKE var blevet bedre i forhold til hove, men  det forklarer jo ikke hvorfor MUX-1 og MUX-3 så har valgt Hove nu jeg har fået nyt! TV  samsung UE22H5615AK. -og nyt boxermodul. I øvrigt foreslog Boxer nulstilling, men!! TV efterlyser pinkode -som jeg ikke har! :–). Har lige spurgt Samsung om TV’etkan snakke sammen med Bokser i Danmark -men ellers solgte man det vel ikke, det kan man da ikke som en seriøs forretning.

oprindelig

har lige fået nyt smartTV og nyt modul til Boxer. Det ser ud som  nogle kanaler kommer fra københavnV / gladsaxe –

DR 1 og 2 , Lorry og Hovedstaden alle mux 1, HD 3210  samt TV-2  (HD 3214)     alle med større og mindre fejl  – vist afhængig af vejret/ højtryk?

selv i dag den 07-08 svinger fejlene på  ca 0 – 2000

andre ser ud til at komme fra Jyderup = KbhV- Glx – jyderV (eller hvad der nu stod) MUX 2 ( HD 3212 ) helt fejlfrit

jeg sidder og overvejer at pille Boxermodulet ud når jeg ikke ser TV2 ? –men det hjælper jo  ikke på TV-2

har nogen andre forslag

alternativt har jeg tænkt på en antenneforstærker men kan se de findes i mange modeller og prisklasser

er det nødvendigt med en jeg kan stille på, kanal for kanal,  og kan virker den lige så godt hvis jeg sætter den inde i huset  få m  fra TV (kablets samlede længde fra antennen ca 8 m

og hvor mange DB  vil i foreslå at den skal kunne forstærke signalet   —og afhænger det af om forstærkeren har en eller to udgange

hvis!!! nr to udgang bliver brugt er det højest et  par uger i ferien via forlængerkabel på ca 5 m

huset er beliggende på nordvestsiden af sjælland. og efter dækningskortet skulle signalet være bedst fra hove  -er i sin tid også målt til at være bedst fra Hove.

PS.   Kan ikke huske om kablet blot et et almindeligt!! udendørs kabel af bedste udendørs !! kvalitet  -eller om det er dobbeltisoleret

og om jeg i givet fald nødvendigvis behøver et nyt kabel med den afstand -eller et LTE filter  –underforstået kan kablet være problemet

jeg kan se man kan få et LTE filter  men at det skal monteres så tæt på antennen som muligt     -er der i øvrigt indbygget et sådant filter  i  i en antenneforstærker?

på forhånd  tak for hjælpen!

Login Registrer
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard