Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.
Det skal du ikke beklage, det må være tilladt at fejle; tak fordi du har rettet det, kan du gensende det eller lægge et link her?
På forhånd tak…
Kirsten S. sagde
Det skal du ikke beklage, det må være tilladt at fejle; tak fordi du har rettet det, kan du gensende det eller lægge et link her?På forhånd tak…
Hej Kirsten,
Mange tak for din forståelse.
Hej Bo.
Det er mig, der takker!
God weekend…
Hov det var det nye design jeg testede. Mailen afsendt i dag kan du se på dette link
Tak for det seneste også…
Hej Bo.
Det var godt, du sendte en forklarende mail om nyhedsbrevet, for det er nemlig rigtigt, at det også fik Outlook til at fryse denne gang…
Ja desværre. Det skulle meget gerne være sidste gang.
Jeg har nemlig netop sendt en test mail til en anden med samme problem, og fået svar tilbage at virker det som det skal. Så det virker næste gang der kommer et nyhedsbrev igen.
Hvis du vil læse nyhedsbrevet så klik her
Det var dejligt, tak skal du have…
Er der nogen her, der kan forklare mig, hvorfor min indkøbte Panasonic Harddiskoptager ikke vil optage programmer fra DR2?
Hver gang jeg forsøger, står den bare og blinker, og bagefter er der ikke optaget noget som helst; jeg har kigget på listen af optagne programmer, og der er ikke et eneste fra DR2, er det ikke lidt underligt?
Det er fuldstændig ligegyldigt, om der er et andet program i gang samtidig, eller om det er den eneste kanal, jeg forsøger at optage fra, den gør det bare ikke!
Nu har jeg kun grundpakken, så jeg ved ikke, hvilke andre kanaler den i givet fald heller ikke vil optage fra, men af dem jeg har, er DR2 den eneste kanal, den ikke gider beskæftige sig med…
Der har til tider været midlertidige problemer med at Panasonic optagere tror at visse kanaler er kopibeskyttet og derfor ikke optager fra dem. Tror ikke jeg har hørt om lige DR2 før. Tror desværre det er noget i signalet fra Yousee, der gør, at recorderen tror det ikke kan optages.
Tak Bo, tror du så jeg skal høre YouSee ad om at ændre på signalet, eller skal jeg bare leve med det med den irritation, det indebærer?
Nu har jeg lige søgt på DR2 på optageren, og du har helt ret, der står “No Service” på en sort skærm, det er da for dårligt, jeg har aldrig tænkt på den mulighed, men jeg vidste jo, at jeg kunne få kompetent hjælp her…
Der har, og er nok stadig en del problemer med de maskiner i forhold til at optage bestemte kanaler, der har været problemer med NRK, TV3, 3+, RTL og en del andre kanaler, der er en hel del om det på Recordere forummet.
Hos mig er det ikke TV3 i hvert fald, men tak for svaret, jeg finder det – tror jeg da…
Det er godt nok svært at navigere i de forskellige fora, når man ikke ved præcis, hvor man skal søge, og der er også mange tråde at lede i, kan du specificere lidt, hvad overskriften hedder, eller er det spredt ud over mange tråde?
Hvis ikke du kan modtage/se DR2 på optageren og der står no signal, så er det signalet og ikke kopibeskyttelse. Du har prøvet en ny kanalsøgning?
Nej, det har jeg ikke, jeg opdagede jo først i går, at der stod “no signal”, og den anden analoge harddiskoptager jeg endnu har, modtager jo fint signalet, når fjernsynet er indstillet på AV.
Men jeg tror først, jeg vil forsøge mig med en ny kanalsøgning, når jeg har talt med YouSee.
I øvrigt har jeg ikke kunnet indstillle den på Danmark, men kun Østrig, og det samme gælder det fjernsyn, den er tilknyttet, men også det kan sagtens tage DR2 på almindelig vis, så jeg kunne optage derfra med den gamle analoge optager, der kom af dage.