Eurovision Song Contest 2025: Billetpriser fra ca. 343 kr

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

Login Registrer
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Forfatter
    Per K
    Deltager

Tyske Digitalfernsehen fortæller at forudbestilling af billetter til Eurovision Song Contest 2025 i Basel er startet.
    Billetpriserne ligger mellem 40 og 373 Schweizerfranc (ca. 343 til 2969 kr), så der er også plads til dem der ikke har særlig lyst til at betale en høj pris for at komme ind, men kun vil være til stede for at opleve spektaklet.

Jeg har taget et smugkigger på sitet hvor at billetterne sælges:
    Der er krav om kunde registrering på de Schweiziske billet site inden forud bestillingen kan foretages, dette skyldes at de vil forhindre bots i at stjæle billetter.

https://www.digitalfernsehen.de/news/inhalte/buntes/esc-2025-kommt-mit-techno-jodeln-herzchen-und-bergen-1128521/

Login Registrer
Viser 1 indlæg (af 1 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare pÃ¥ dette indlæg.
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard