Er der mon en ny Samsung Blueray/HDD optager på vej ? Min bd-8300 2013 model er vidst gået i sort

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

• Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Forfatter
    mich
    Deltager

Hej

Er der nogen der ved, om der er en ny Samsung Blueray/HDD optager på vej ? 

Denne http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-av/audio-video/blu-ray-dvd-player/BD-H8500N/XE er den nuværende model

Eller kører denne model videre hele 2016 ?

mich
    Deltager

mich sagde
    Hej

Denne http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-av/audio-video/blu-ray-dvd-player/BD-H8500N/XE er den nuværende model

Måske HEVC + H. 265  eller DVB-C2

Jeg har ikke hørt noget om ny model. Der er ikke det store marked længere. I de senere år har det primært været Panasonic, der er kommet med nyt. Ved ikke om de kunne finde på at lave en 4K blu-ray afspiller med harddisk måske. 

mich
    Deltager

admin sagde
    Jeg har ikke hørt noget om ny model. Der er ikke det store marked længere. I de senere år har det primært været Panasonic, der er kommet med nyt. Ved ikke om de kunne finde på at lave en 4K blu-ray afspiller med harddisk måske. 

Det var ikke blueray, jeg valgte den, men HDD optageren, og så en pris på 2000,- var rimeligt. Og den har været brugt rigtigt meget

Hvad er der af alternativer HDD optager til kabel TV  til samme pris ?

Niels Petersen
    Deltager

Hvad med udbyderens egen.?

Venter f.eks selv på at se hvordan den nye fra You See er, da min Samsung også står for udskiftning.

Anonym
    Inaktiv

mich sagde

mich sagde
    Hej

Måske HEVC + H. 265  eller DVB-C2

Samsung har ikke noget på vej, de foretager ikke noget før Panasonic foretager noget og her skal man holde øje med hvad der sker i Tyskland.

På det felt står udviklingen af DVB-C2 totalt stille, fordi at der fokuseres på at få gang i deres DVB-T2 der nede. Så det betyder også at en som Panasonic heller ikke leger med tanken om at udvikle en DVB-C2 optager til det Europæiske marked, fordi der ikke findes et behov for sådan en endnu til deres primære marked, Tyskland.

Så Panasonic vil nok fokusere på DVB-T2 og DVB-S2 den kommende tid og så længe de gør det, så gør Samsung og alle de andre det samme.

Anonym
    Gæst

h8900n er største model fra samsung pt

Login Registrer
Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard