Canal digital på DM8000

Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.

• Dette emne er tomt.
Login Registrer
Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Forfatter
    Roge
    Deltager

VideoPID: 0x0202 (514d)
    AudioPID: 0x0288 (648d)
    PCRPID 0x0202 (514d)
    PMTPID: N/A

TXTPID: N/A

TSID: 0x026 (38d)
    ONID: 0x046 (70d)

SID: 0x11fe (4606d)

Det er ikke helt ens men tæt på… 

Roge
    Deltager

Den skriver også Timeout læsning i pat når den har stået i et stykke tid på kanalen

Roge
    Deltager

Nu har jeg sat den op så jeg ikke køre med conax, men det hjalp heller ikke, men forsætter med at køre ude conax

Palleba2000
    Deltager

Roge sagde

Den skriver også Timeout læsning i pat når den har stået i et stykke tid på kanalen

Det lyder som om der er en eller anden hardware-fejl i tuneren, men jeg ved ikke. Er der problemer på både A og B tuneren?

MVH
    Palleba

Roge
    Deltager

Har lige prøvet med tuner B, Jeg tror ikke at der er en hardware fejl, da jeg modtog koderne i en kort periode på en anden måde winkny, Dengang var der ingen problemer.

Anonym
    Gæst

Roge sagde

Har lige prøvet med tuner B, Jeg tror ikke at der er en hardware fejl, da jeg modtog koderne i en kort periode på en anden måde winkny, Dengang var der ingen problemer.

smut ud på http://www.digsat.net nordens største dreambox forum ,de ved hvordan man får det til og køre

ligeledes behøver du ikke cam modul det kan klares med softcam

Login Registrer
Viser 6 indlæg - 16 til 21 (af 21 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.
Back to top button
Close

Adblocker registreret

Kære besøgende, DIGITALT.TV er et énmandsforetagende, der er afhængigt af reklameindtægter for at kunne fortsætte driften. Jeg beder dig venligst om at deaktivere din Adblocker på denne side. Uden reklameindtægterne har jeg desværre ikke mulighed for at holde siden kørende. På forhånd tak for din forståelse og støtte. Webredaktør Bo Kjærgaard