Indlæg om piratsider, piratudstyr og lignende er ikke tilladt. Reklame/salgs indlæg er ikke tilladt.
Jeg sidder og bander over Canal Digitals Sagem HDD-boks, der lever helt sit eget liv.
Er der nogen der har erfaringer med deres nye mini-boks – den der sælges uden harddisk?
Jeg bryder mig egentligt ikke om at skulle betale for endnu en boks, når den første boks kostede mig 2500,- og stadig ikke fungerer tilfredsstillende.
Et andet valg kunne være at skifte til Viasat – deres bokse burde alt andet lige være bedre end Canal Digital
- - -
Steen
Jeg har anmeldt den, som du måske har set. Den er en klar forbedring i forhold til Sagem.
Du har da lov til at forsøge dig hos deres Kundeservice, og sige, at du overvejer at skifte til Viasat, så kan det da være, de giver dig et tilbud på den.
admin sagde
Jeg har anmeldt den, som du måske har set. Den er en klar forbedring i forhold til Sagem.
Du har da lov til at forsøge dig hos deres Kundeservice, og sige, at du overvejer at skifte til Viasat, så kan det da være, de giver dig et tilbud på den.
De har i hvert fald, verdens ringeste kunderservice.
Tre dage i træk har de lovet at ringe til mig, og det er endnu ikke lykkedes dem at finde tid til det.
Jeg har efterhånden tabt alt for Canal Digital. De må jo have penge nok, siden de synes de bare kan p*sse på deres kunder.
- - -
Steen
Ja det er da skuffende, specielt eftersom de ellers har tilkendegivet at gå meget op i kundeservice. Har du prøvet deres Facebook side, hvis du altså er på der?
isteen sagde
admin sagde
Jeg har anmeldt den, som du måske har set. Den er en klar forbedring i forhold til Sagem.
Du har da lov til at forsøge dig hos deres Kundeservice, og sige, at du overvejer at skifte til Viasat, så kan det da være, de giver dig et tilbud på den.De har i hvert fald, verdens ringeste kunderservice.
Tre dage i træk har de lovet at ringe til mig, og det er endnu ikke lykkedes dem at finde tid til det.
Jeg har efterhånden tabt alt for Canal Digital. De må jo have penge nok, siden de synes de bare kan p*sse på deres kunder.
Â
Det gjorde de ikke for mit vedkommen. SÃ¥ de fik en opsigelse….
admin sagde
Ja det er da skuffende, specielt eftersom de ellers har tilkendegivet at gå meget op i kundeservice. Har du prøvet deres Facebook side, hvis du altså er på der?
Ja, rent faktisk lovede de mig en opringning på deres Facebook-side mandag. Det var tredie dag indenfor fire dage de lovede mig at ringe mig op. Tredie gang lykkedes det heller ikke for dem, så når jeg har fri på torsdag får de min opsigelse.
Nogen der ved hvor lang opsigelse man egentlig har hos dette firma?
- - -
Steen
 Så vidt jeg ved er det én måneds varsel til den 1. i en måned med mindre du har en aftale med specifik bindningstid.
admin sagde
 Så vidt jeg ved er det én måneds varsel til den 1. i en måned med mindre du har en aftale med specifik bindningstid.
Okay, tak for info.
Jeg skal jo lige have OL med, inden jeg begynder at rode alt for meget med input til fjernerenÂ
- - -
Steen